درخواست ترابیان از مردم اصفهان برای تشویق تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۱۵
    کد خبر :162911

رئیس کمیته فنی و توسعه کمیته فوتسال گفت: تصمیمات خوبی روز گذشته در خصوص برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال گرفته شد.
عباس ترابیان در مورد برگزاری تورنمنت ۴ جانبه فوتسال ایران-روسیه-آذربایجان-ترکمنستان که فردا در اصفهان آغاز می‌شود، گفت:اولین گام‌ها از دیروز در اصفهان جهت برگزاری هرچه بهتر برداشته شده و تیم روسیه دیشب با تمام بازیکنان خوب خود وارد اصفهان شد. تیم های ایران و آذربایجان هم اوایل صبح به اصفهان رسیدند و تنها تیم باقیمانده که ترکمنستان است ساعت ۱۲ به ایران می رسد.

وی در ادامه گفت: دیشب هم جلسه هماهنگی خوبی در محل برگزاری این مسابقات (استادیوم نقش جهان اصفهان) برگزار و در این جلسه رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان، معاون اداره کل سازمان ورزش و جوانان و اعضای ستاد برگزاری و اینجانب هم به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال حاضر بودیم.

مدیر فنی کمیته فوتسال گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد و موارد مختلف نیز بررسی و همچنین پیرامون آماده بودن سالن برگزاری دیدارها مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و شرح وظایف هریک از اعضاء در این جلسه دقیقاً مشخص شد. تصمیم خوبی که در این جلسه گرفته شد این بود که کلیه استانداردهای قانونی فیفا در این مسابقات رعایت شود.همچنین تصمیم دیگر این بود که امروز ۴ تیم شرکت کننده در این تورنمنت در سالن برگزاری مسابقات یک تمرین داشته باشند.

به گزارش فارس ،وی در پایان گفت: من از مردم خوب اصفهان به خصوص فوتبال‌دوستان که همیشه یار و یاور تیم‌های ملی خود بودند می خواهم جهت هرچه بهتر برگزار شدن این تورنمنت حضور داشته و تیم ملی ایران را تشویق کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید