حال وهوای روزنامه‌ها در ۶ روز باقیمانده به انتخابات

    کد خبر :15961

در فاصله شش روز مانده به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روزنامه‌های امروز (۲۴ اردیبهشت ماه) بیش از پیش تحت تاثیر انتخابات و تبلیغات نامزدها هستند و اغلب تیتر یک خود را به برنامه تبلیغاتی نامزدها اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایسنا، روزنامه «آفتاب یزد» تیتر نخست «سلام به اصلاحات» را انتخاب کرده و در این ارتباط به همایش روز گذشته ورزشگاه آزادی اشاره کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به سخنرانی حسن روحانی در میان حامیانش اختصاص داده است.

روزنامه «اعتماد» تیتر یک «خیزش تهران» و روتیتر «اینجا آزادی، سلام ۲۰ هزار نفری به روحانی» را انتخاب کرده و به تجمع حامیان روحانی در ورزشگاه آزادی اشاره کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به جمعیت حامیان روحانی در ورزشگاه آزادی اختصاص داده است و در همین راستا لوگوی خود را بنفش کرده است.

روزنامه «جوان» تیتر یک «روحانی به مناظره دوطرفه دعوت شد» را انتخاب کرده و به دعوت ستاد قالیباف و رییسی از روحانی برای مناظره رودررو اشاره کرده است.

این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به عیادت رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله شاهرودی و پروفسور تربیت اختصاص داده و مطلبی را در همین راستا با تیتر «عیادت رهبر انقلاب از آیت الله شاهرودی، پروفسور تربیت و دو مادر شهید و جانباز» منتشر کرده است.

روزنامه «کیهان» تیتر نخست «دولت با دروغ‌های شاخدار در صداقت و پاسخگویی هم رفوزه شد» را انتخاب کرده و گزارشی از بازتاب مناظره سوم تهیه کرده است.

روزنامه «شرق» تیتر یک «دوباره سلام آزادی» را انتخاب کرده و به همایش حامیان روحانی با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر اشاره کرده است.

این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به سخنرانی حسن روحانی در میان طرفدارانش در ورزشگاه آزادی اختصاص داده است.

روزنامه «قانون» تیتر نخست «گذر زنان در اختیار مردان» را انتخاب کرده و به قانونی که زنان باید برای خروج از کشور از همسرشان اجازه بگیرند پرداخته است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به حمیدرضا جلایی پور اختصاص داده و مطلبی با تیتر «اقتدارگرایان با پوپولیسم دوپینگ می‌کنند» را منتشر کرده است.

روزنامه «ایران» تیتر یک «ناگفته‌هایی از شکل‌گیری موسسات مالی» را انتخاب کرده و گزارشی از تاریخچه این نهادها تهیه کرده است.

روزنامه «شهروند» تیتر نخست «روحانی، مصمم برای ساختن آینده ایران» را انتخاب کرده و به همایش روز گذشته طرفدران حسن روحانی اشاره کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به اسحاق جهانگیری، محمدباقر قالیباف، مصطفی میرسلیم و ابراهیم رییسی اختصاص داده و مطلبی را با تیتر «روز داغ سخنرانی‌ها» منتشر کرده است و به سفرهای انتخاباتی نامزدها و گفت وگویشان با مردم اشاره دارد.

روزنامه «آرمان امروز» تیتر نخست «غوغای روحانی» را انتخاب کرده و به همایش بزرگ طرفداران روحانی اشاره کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به عکسی از جمعیت طرفداران روحانی در ورزشگاه آزادی و حسن روحانی و جهانگیری در حالی که دست خود را برای مردم بالا برده‌اند، اختصاص داده است.

روزنامه «رسالت» تیتر یک «نگاه به بیگانگان، چهار سال کشور را معطل کرد» را انتخاب کرده و به سفر و سخنرانی ابراهیم رییسی در شهر کرد پرداخته است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به سخنرانی رییسی در میان مردم شهرکرد اختصاص داده است.

روزنامه «بهار» تیتر نخست «جمعه سرنوشت ایران را می‌سازیم» انتخاب کرده و به سخنان روحانی در میان طرفدارانش در ورزشگاه آزادی اشاره کرده است.

روزنامه «وطن امروز» تیتر یک «توپولیسم!» و روتیتر «چرا دولت حسن روحانی برنامه‌های محمد باقر قالیباف و سید ابراهیم رییسی برای بهبود معشیت محرومان را پوپولیسم می‌داند؟» را انتخاب کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به عکسی از روحانی، جهانگیری و حسین فریدون، اختصاص داده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» نیز تیتر یک «راه احترام به حقوق همه ملت را ادامه خواهیم داد» را انتخاب کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به روحانی در میان تجمع مردم در ورزشگاه آزادی اختصاص داده است.

روزنامه «ابتکار» تیتر یک «بازگشت به گذشته هرگز !» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به سخنرانی روحانی در میان حامیانش در ورزشگاه آزادی اختصاص داده است.

روزنامه «خراسان» تیتر یک «زمزمه ائتلاف و مناظره‌های ۲ طرفه» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به چند عکس از مردم و شور و حال انتخاباتی آن‌ها در خیابان‌های شهر اختصاص داده است.

روزنامه «همشهری» تیتر یک «مخالفت دولت با افزایش مستمری فقرا» را انتخاب کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به عیادت رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله شاهرودی اختصاص داده و مطلبی را در همین راستا با تیتر «عیادت رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله هاشمی شاهرودی» منتشر کرده است.

روزنامه «وقایع اتفاقیه» تیتر نخست «تراکم فروشی و بلایی به نام خانه‌های خالی» را انتخاب کرده و گزارشی از یک معضل اجتماعی و اقتصادی چند سال گذشته را بررسی می‌کند.

این روزنامه تصویر نخست خود را به تجمع حامیان حسن روحانی در ورزشگاه آزادی اختصاص داده و مطلبی را درهمین راستا با تیتر «خروش آزادی برای روحانی» منتشر کرده است.

روزنامه «جام جم» تیتر نخست «سایه روشن‌های سه مناظره» را انتخاب کرده و گفت‌وگویی با تعدادی کارشناس درباره مناظره‌ها انجام داده است.

روزنامه «مردم سالاری» تیتر یک «سرمایه اجتماعی روحانی» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به تجمع حامیان روحانی در ورزشگاه آزادی اختصاص داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید