رقیبان اصلی‌ام در لیگ جهانی حضور دارند/ با مصدومیتم مدارا می‌کنم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۱۷
    کد خبر :158899

نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک ریو با اشاره به حضورش در لیگ جهانی گفت: با مصدومیتم مدارا و درد را تحمل می‌کنم تا نتیجه خوبی از این رویداد بگیرم.
کمیل قاسمی با بیان اینکه دو هفته دیگر باید در رقابت‌های لیگ جهانی کشتی آزاد به میزبانی ایران شرکت کند، گفت: بعد از این رقابت‌ها و تا پایان سال جاری، رویداد بین‌المللی خاص دیگری در تقویم نداریم که بخواهم در آن شرکت کنم؛ اگر هم رویدادی باشد، برای سال آینده است که باید برنامه‌ریزی‌ کنم، ببینم در کدام یک شرکت کنم.

این آزادکار کشورمان که دو مدال نقره از مسابقات قهرمانی جهان دارد، تأکید کرد: در هر صورت این روزها اولویتم، لیگ جهانی است و برای موفقیت و نتیجه‌گیری در این مسابقات آماده می‌شوم؛ کشورم میزبان لیگ جهانی است و همین مسئله مصمم‌ترم کرده تا با آمادگی بهتری در مسابقات شرکت کنم.

این ملی‌پوش کشورمان که در قالب تیم بیمه رازی در مسابقات کشتی آزاد لیگ جهانی شرکت خواهد کرد، یادآور شد: ۱۲ تیم در این رقابت‌ها شرکت‌ می‌کنند؛ لیگ جهانی کشتی آزاد سال گذشته هم برگزار شد، اما احساسم بر این است که کیفیت مسابقات سال به سال بهتر می‌شود، برای همین دوره جدید، کشتی‌گیران خوب دنیا اعلام آمادگی کرده‌اند تا به ایران سفر کنند و در رقابت‌ها شرکت داشته باشند؛ حتی دو، سه حریف خود من که همیشه رقابت نزدیکی با آنها دارم نیز در رقابت‌ها حاضر می‌شوم.

نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک ریو تأکید کرد: حریف گرجستانی من که قهرمان دنیا شد و کشتی‌گیر آمریکایی که عنوان سوم جهان را به دست آورد، از جمله شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها هستند. در کل سطح مسابقات بالاست و میدان خوبی است برای یک تجربه جدید و محک زدن وضعیت آمادگی؛ بخصوص برای من که مدتی به خاطر مصدومیت، از شرایط تمرینی دور بودم. با این اوصاف، هدفم این است که بهترین نتیجه ممکن را در این رقابت‌ها کسب کنم.

قاسمی که مدال برنز المپیک لندن را هم در کارنامه دارد، با یادآوری اینکه از ناحیه گردن دچار مصدومیت شده بود، ادامه داد: وضعیت آمادگی‌ام نسبت به گذشته خیلی بهتر شده اما همچنان باید با آن مراعات کنم؛ به خاطر این آسیب‌دیدگی، چهار، پنج ماه از میادین دور بودم و اخیراً تمریناتم را شروع کردم.

به گزارش مهر،وی افزود: نسبت به دوره آسیب‌دیدگی‌ام تازه بود، خیلی اوضاعم بهتر شده اما هنوز به بهبودی و آمادگی صد درصد نرسیده‌ام؛ درواقع با مصدومیتم مدارا می‌کنم و سعی‌ام بر این است درد آن را تحمل کنم تا در لیگ جهانی نتیجه بگیرم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید