جوانمردی «هریسون فورد» در یک حادثه خیابانی

    کد خبر :154405

هریسون فورد در صحنه واقعی یک تصادف شدید در بزرگراهی در آمریکا به شکلی قهرمانانه به کمک زنی که در ماشین مچاله شده گیر افتاده بود رفت و او را نجات داد.

به گزارش  فارس، هریسون فورد در صحنه واقعی یک تصادف شدید در بزرگراهی در آمریکا به شکلی قهرمانانه به کمک زنی که در ماشین مچاله شده گیر افتاده بود رفت و او را نجات داد.

هنرپیشه فیلم‌های «ایندیانا جونز» «جنگ ستارگان» و «بلیدرانر» در صحنه یک تصادف شدید در منطقه «ونچورا کانتی» به کمک برای نجات جان یک زن در خودرویش که کاملا مچاله شده بود رفت.

مت آلونزو افسر ارشد پلیس بخش سانتا پائولا در مورد این کار هریسون فورد گفت: او در این تصادف مانند هر انسانی دیگر که حس هم‌نوع دوستی دارد به کمک تصادفی شتافت و قبل از رسیدن اورژانس به مصدوم کمک رساند. او و دیگرانی که زودتر به صحنه تصادف رسیدند قبل از هرگونه آتش‌سوزی یا حادثه‌ای دیگر زن راننده را با زحمت از خودرو درآوردند.

این تصادف در بزرگراهی در کالیفرنیا رخ داد که در عکس هریسون فورد و چند نفر دیگر در حال کمک به این زن راننده که با وجود جراحات از این حادثه جان سالم به در برد رخ داد. این خبر و عکس به سرعت در فضای مجازی چرخید و هواداران این هنرپیشه او را در دنیای واقعی هم قهرمان خطاب کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید