آمادگی رادیو برای برگزاری مناظره علی کریمی

    کد خبر :151599

رادیو تهران و برنامه «تهران ورزشی» اعلام کرده است که آماده برگزاری مناظره علی کریمی با مدیران فدراسیون فوتبال است.

با توجه به درخواست علی کریمی برای شفاف‌سازی در برنامه‌های صداوسیما، محمد هادی نه برادر، تهیه‌کننده برنامه تهران ورزشی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: ما هیچ منعی از طرف مدیران برای برگزاری این مناظره نداریم و در استعلام با مدیران، اعلام کردند پذیرای این بزرگواران برای انجام مناظره‌ای برای شفاف‌سازی در فوتبال هستیم.

نه برادر ادامه داد: ساعت برنامه تهران ورزش را از بیست دقیقه به یک ساعت افزایش خواهیم داد تا دو طرف مناظره فرصت کافی برای بیان حقایق داشته باشند.

این تهیه‌کننده از مناظره‌های مختلف برنامه تهران ورزشی به مناظره سردار آزمون و رِِییس فدراسیون اسب سواری، مناظره ریس فدراسیون دوچرخه سواری و همسر آتوسا عباسی، مناظره معترضین فدراسیون بوکس و سرپرست فدراسیون بوکس اشاره کرد و در عین حال گفت: تمام این افراد که نمونه‌ای از ده‌ها مناظرات رادیویی ما در تهران ورزشی بودند، بدون منعی به بیان مطالب نظرات و صحبت‌های خود پرداختند.

تهران ورزشی از رادیو تهران هر روز از ساعت 10 و 35 دقیقه تا ۱۱ صبح با اجرای محمد میر پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی کریمی حدود یک هفته قبل با حضور در شبکه ورزش برای مناظره با تاج، کفاشیان و ساکت در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام آمادگی کرد. اظهارات علی کریمی، توضیحات روابط عمومی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید