یک تست شخصیت شناسی جالب

    کد خبر :151061

در این مطلب یک تست شخصیت شناسی جالب برای شما در نظر گرفته شده که شما با دیدن اولین تصویری که می بینید ارزیابی می شوید.

به گزارش افکارنیوز، اولین حیوانی که به نظر شما در این تصویر نشان داده شده است شخصیت غالب شما را نشان می‌دهد. در این تصویر ۹ حیوان مختلف ترسیم شده است. ولی اولین حیوانی که به محض دیدن تصویر به نظر شما می‌رسد و توجه تان را جلب می‌کند مد نظر این تست است. این حیوان نشان دهنده بعضی از حالات روحی شما است که حرف های زیادی برای گرفتن دارد.

لطفا مقاله را نخوانید. ابتدا به تصویر نگاه کنید. حیوانی که به نظرتان می‌رسد در ذهن تان بسپارید یا جایی یادداشت کنید. حالا مطلب مربوط به همان حیوان را بخوانید. جنبه های جدیدی از شخصیت شما با تست Meaww پیش روی تان قرار می‌گیرد.

در تصویر کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟

برای شناختن بیشتر شخصیت خود امروز همراه ما باشید.
اسب

اگر با دیدن تصویر ابتدا اسب می‌بینید سخت‌کوش و هدف‌مند هستید. همه چیز و همه کس به شمااعتماد دارند. اگر در نگاه اول اسب را دیده اید به جزییات خیلی توجه دارید. توجه به نکته های اخلاقی و ریزبینی درهم آمیخته تا شما را به شخص جذابی برای همه معرفی کند.
مرغ

سرسخت و باروحیه هستید. نگرش مثبت شما را مصمم و بلندپرواز نشان می‌دهد. هر چند خیلی وقت ها اوضاع بر وفق مرادتان نیست ولی حداکثر تلاش خود را می‌کنید. این یعنی به راحتی در برابر شخصی که علیه شما است می ایستید، حتی می جنگید تا حق تان را بگیرید.
خرچنگ

درست مثل خرچنگ پوسته سختی دارید که نفوذ به درون مشکل به نظر می‌رسد. اگر کسی تلاش کند پوسته سخت شما را بشکند می بیند درون آن چه قدر روحیه لطیف و نرمی خوابیده است. ولی اگر خودتان نخواهید کسی نمی‌تواند این پوسته را بشکند و درون آن را ببیند.
ملخ

قوی و بردبار. شما ارباب خودتان هستید و از لحظات تنهایی و آرامش‌تان لذت می‌برید. اگر اهل بیرون رفتن و گردش هستید پس شکارچی خوبی هم هستید. خیلی از افرادی که ملخ را در این تصویر دیده اند اهل مراقبه، مطالعه و هر نوع تفریحی هستند که با آرامش همراه است.
گرگ

درست مثل یک گرگ تنها در میان مردم می‌ایستید. در حالی که به نظر بی رحم و نترس به نظر می‌رسید، مثل آهن ربا همه را به سوی خودتان می‌کشانید. اطرافیان تان اطمینان دارند که امینت شان به دست شما است. مواظب باشید، وقتی در گروهی مشابه خودتان قرار بگیرید هیچ چیز نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد.
سگ

در وفاداری شما هیچ شکی نیست. وقتی موقع دفاع از دوستان تان و عزیزان تان برسد بی رحم و نترس می‌شوید. هر کاری انجام می‌دهید تا کسانی را که دوست دارید خوشحال کنید.
عقاب

درست مثل عقاب به نقطه و هدف اصلی نگاه می‌کنید. از چشم یک شکارچی ماهر هیچ چیز دور نمی‌ماند. در گروه کاری گل می‌کنید چون هر کاری به شما بدهند آن را به بهترین شکل انجام می‌دهید.
پروانه

یک شروع تازه همیشه علاقه اصلی‌تان است. درست مثل پروانه که یک شبه پوست می‌اندازد و موجود دیگری می‌شود در یک کار جدید، سبک جدید مو، یا حتی تغییر در نگرش فکری شما هم یک شبه تغییر ایجاد می‌کنید. تغییر جزء جدایی ناپذیر زندگی تان است. هر چیزی که جدید باشد طرفدارش هستید. همین زندگی را برایتان هیجان انگیز می‌کند.
کبوتر

شما بیشتر عاشقید تا جنگنده. کبوتر نماد صلح و هماهنگی است که بیان گر یک شخصیت کامل است. درگیری را دوست ندارید و بیشتر مایلید هر جا هستید همه را تشویق به صلح و دوست داشتن کنید. در تمام لحظات برای هر مشکلی راه حل صلح آمیز ارائه می‌کنید.

بد نیست این تست را در جمع ها و نشست های فامیلی دوستانه آزمایش کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید