روحانی با حضور کنار کارگران معدن آزادشهر مرزهای دمکراسی را جابجا کرد

    کد خبر :14991

مدیر مسئول سایت خبری انتخاب با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با حضور کنار کارگران معدن آزاد شهر مرزهای دموکراسی در ایران را جابجا کرد و گفت: بطور قطع تا امروز شاهد چنین صحنه ناب دموکراتیکی در کشور نبوده ایم.مصطفی فقیهی در مورد وضعیت آزادی بیان در دولت یازدهم افزود: موضوع آزادی بیان در چهار ساله گذشته به اوج خود رسید بطوریکه منتقدان و مخالفان دولت هر آنچه خواستند در رسانه خود نوشته و آنگونه که خواستند تاختند.
وی تصریح کرد: اینکه منتقدان اصرار و تکرار می کنند که روحانی منتقدان خود را بیسواد و … می خواند، پاسخ این است که اولاً هیچ گاه روحانی همه منتقدان را خطاب قرار نداده و منظور او، حتما آن دسته معدودی بوده اند که با وجود شفافیت اطلاعات، اصرار به دروغ دارند.
فقیهی اظهار داشت: از سوی دیگر، آقایان که می روند فهرست 20 کلمه و واژه دولت روحانی را درمی آورند و در مناظره خطاب به او مطرح می کنند، آیا نمی دانند دلواپسان، چه توهین های بی سابقه ای را نثار رییس جمهوری کرده اند؟ اگر آنان فهرست 20 جمله روحانی را دارند، ما لیست پنج هزار واژگان تخریبگرانه و هجمه های وحشتناک و بی سابقه خطاب به روحانی، خانواده و نزدیکانش را داریم.
مدیر مسوول سایت خبری انتخاب ادامه داد: این افراد آیا نمی دانند در فضای مجازی، برخی کانال ها چه توهین ها و فحاشی هایی را نثار روحانی می کنند؟ چگونه شهامت می کنید و به خود اجازه می دهید، این فحاشی ها را نبینید و 20 واژه نسبتاً تند خطاب به یک طیف کوچک منتقد را برجسته کنید؟!
فقیهی ادامه داد: از این حضرات می پرسم، اگر این فحاشی های بی سابقه علیه خودتان بود، از 20 واژه منتسب به روحانی استفاده می کردید یا 50 هزار فحش و تهمت نثار رقیب و منتقدان خود می کردید؟! ضمن اینکه همین حضرات، دوران طلایی «سوپرمن هزاره سوم» را دیده اند، کسی که منتقدانش را بزغاله می خواند، و مثال های توهین آمیز می زد، حالا جایش را به کسی داده که به احترام تمام منتقدان خود را خطاب قرار می دهد. چرا این سطح از تفاوت را نمی بینند.
مدیر مسئول سایت خبری انتخاب اظهار داشت: آیا این آزادی بیان نیست که می آیند و کشور را به دو قطبی 96 درصد و چهار درصد تقسیم می کنند؟ از حضرات می پرسم، اگر این سخنان نه توسط کاندیدای اصلاحات که تنها توسط یک نیروی درون در جریان اصلاحات یا اعتدال مطرح می شد، چه اتفاقی می افتاد؟
فقیهی تصریح کرد: امروز فردی کشور را به دو بخش 96 و چهار درصد تقسیم می کند. اینکه برخی به دروغ چنین می گویند و باز هم آزادی آنان نقض نمی شود، نامش چیست؟
وی به سفر رئیس جمهوری به استان گلستان برای ابراز همدردی با بازماندگان کارگران معدن آزاد شهر اشاره و خاطرنشان کرد: مشاهده کردم که روحانی به میان کارگران معدن آزادشهر رفت و اعتراض آنان را شنید. گو آنکه برخی فیلم ها در شبکه های اجتماعی منتشر شد که دلواپسان مدعی بودند به ماشین روحانی حمله کرده اند، اما سووال من ورای همه این مسائل است. کدام مقام را می شناسید که از نزدیک صدای اعتراض کارگرانی را شنیده باشد که عزیزان خود را در کمتر از 48 ساعت قبل از دست داده اند؟
فقیهی ادامه داد: معتقدم روحانی با حضور در معدن آزادشهر و دیدار با کارگران، مرزهای دموکراسی را در ایران جا به جا کرد.
وی گفت: همه این حضرات، همواره در فضایی اتوکشیده با مردم دیدار کرده اند. حتی این اتفاق مربوط به آقای روحانی در دیدار با معدنچیان آزادشهر، در کشورهای مدعی دموکراسی در غرب هم کمتر مشاهده شده است؛ حال چگونه می توانند تهمت نقض آزادی بیان در دولت روحانی را مطرح کنند؟!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید