سرعت ارسال و دریافت ارز از ایران به خارج از کشور به چند دقیقه رسید!

    کد خبر :146684

اگر عضو خانواده ای در خارج از کشور داشته باشید یا شغلی داشته باشید که نیاز به ارسال و دریافت پول را تجربه کرده اید، حتما از دردسر های آن باخبرید.

معمولا این کار مستلزم این است که با صرف زمان به یک صرافی رفته، درخواست ارسال حواله نمایید. برای انجام این کار هم صرافی های متختلف کارمزد های مختلفی را طلب میکنند که فرد را دچار سردرگمی بیشتر میکند. از این ها گذشته، ارسال و دریافت ارز از طریق حواله های بانکی و صرافی ها معمولا چند روزی طول میکشد و زمان مورد نیاز آن در مواقعی که احتیاج به سرعت در انجام کار داریم بسیار مشکل ساز است. برای مثال تصور کنید عضوی از خانواده ی شما در کشوری اروپایی تحصیل میکند و به سرقت رفتن کیف پول وی، اون را نیازمند دریافت سریع مقداری پول کرده است و شما برای ارسال کمک به چند روز زمان و صرف هزینه های بسیار نیاز دارید.

اما ارسال و دریافت پول در خارج از کشور از روش های گوناگونی انجام میگیرد که با استفاده از برخی از آن ها، میتوان در کمتر از 5 دقیقه، وجه را از جایی به سوی دیگری از دنیا ارسال کرد! مشهور ترین روشی که شهروندان اکثر دنیا از آن برای ارسال و دریافت ارز بین المللی از آن استفاده مینمایند، وسترن یونیون است! وسترن یونیون کمپانی بزرگی است که اغلب کشور های دنیا فعال بوده و فعالیت آن ارسال و دریافت ارز از قسمت های مختلف دنیا در کسری از دقیقه است. هم اکنون استفاده از خدمات وسترن یونین در کشور ما نیز میسر شده است!

وسترن یونیون چگونه کار میکند؟

وسترن یونیون بیش از 500 هزار باجه در دنیا دارد! در واقع استفاده از وسترن یونیون بسیار بسیار آسان است. برای ارسال ارز با وسترن یونیون، شما به یکی از باجه ها مراجعه میکنید، مبلغ را به همراه شهر محل سکونت فرد مورد نظر و نام دقیق وی به باجه میدهید. فرد مورد نظر شما میتواند چند دقیقه بعد به نزدیک ترین باجه ی وسترن یونیون مراجعه کرده، کارت شناسایی خود را نشان دهد و مبلغ را تحویل بگیرد!

وسترن یونیون در ایران

آیا وسترن یونیون در ایران باجه دارد؟ خیر! آیا میتوان از خدمات وسترن یونیون در ایران استفاده نمود؟ بله!

شرکت ” ایرانیکارت ” شرکتی است که در چند سال گذشته موفق شده است که خدمات وسترن یونیون را نه تنها در ایران ارائه دهد، بلکه به دلیل اینکه توانسته است خدمات خود را با بالاترین کیفیت مبتنی بر وبسایت نماید، بهترین و راحت ترین شرایط را برای شهروندان ایرانی فراهم نموده است! در واقع برای استفاده از خدمات وسترن یونیون کافی است که شما به وبسایت ایرانیکارت مراجعه کرده و با چند کلیک کوچک مبلغ مورد نظر خود را به هر کجای دنیا و برای هر فرد ارسال نمایید.

ایرانیکارت شرکتی متشکل از کارشناسان کارآزموده ی مالی و اینترنتی بوده که در چندین شهر از کشور دارای شعبه میباشد. کارشناسان این شرکت نیز در ساعات اداری روز پذیرای مشاوره های تلفنی شما بوده و میتوانید به صورت رایگان از مشاوره های ایرانیکارت بهره مند شوید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید