استکی: وزارت ورزش باید انتخابات را عادلانه برگزار کند/ در صورت عدم رسیدگی تجمعات بیشتر خواهد شد

  • ورزشی
  • شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹
    کد خبر :144556

مربی سابق تیم ملی بوکس گفت: داوری سرپرست فدراسیون است و می‌تواند مستقیماً با هیأت‌ها در ارتباط باشد و برای جمع کردن رأی لابی کند و وزارت ورزش و جوانان باید انتخابات را عادلانه برگزار کند.

علیرضا استکی در پاسخ به این سوال که دلیل تجمع تعدادی از بوکسورهای تیم ملی مقابل وزارت ورزش و جوانان چیست؟ گفت:به همراه تعدادی از قهرمانان سابق تیم ملی بوکس امروز(شنبه)به نشانه اعتراض مقابل وزارت ورزش و جوانان جمع شده‌ایم، موضوع اعتراض این است که داوری سرپرست فدراسیون است و می‌تواند مستقیماً با هیأت‌ها در ارتباط باشد و برای جمع کردن رأی لابی کند.

به گزارش فارس ، وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد بوکسورهایی که در مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند، گفت: به همراه سپهوند، باتمانی، عاشری، امیری، مهدی‌پور، اسفندیار محمدی، مهدی هاشمی و تعدادی دیگر از بوکسورهای سابق تیم ملی امروز مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده‌ایم و همه ما خواستار این بودیم که انتخابات یک مقدار عادلانه برگزار شود. به هر حال سرپرست فعلی با توجه به شرایطی که دارد به راحتی می‌تواند در انتخابات رأی جمع کند، بهتر است انتخابات عادلانه برگزار شود.

مربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا با تجمع شما مقابل وزارت ورزش و جوانان کسی به خواسته شما رسیدگی کرد یا خیر، گفت: با مسئولان حراست وزارت ورزش و جوانان صحبت کردیم، همه نفرات حاضر در مقابل وزارت ورزش و جوانان درخواست ارائه شده از سوی جمع را امضاء کردند و به مسئولان حراست ارائه کرده‌اند. فکر می‌کنم اگر به این ماجرا رسیدگی نشود قطعاً این تجمعات با نفرات بیشتری مقابل وزارت ورزش و جوانان صورت خواهد گرفت. من ناراحتی را در چهره تک تک بوکسورهای حاضر در مقابل وزارت ورزش و جوانان می‌بینم، خانواده بوکس از این شرایط ناراحت هستند. ما نامه را به وزیر ورزش، معاونان وی ارسال خواهیم کرد و خواستار این هستیم که انتخابات بوکس منصفانه و عادلانه برگزار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید