جزئیات ارائه خدمات امدادی هلال احمر به زائران از اول تا 18 آبان تشریح شد

امدادرسانی به 58 هزار تن از زائران در مرزهای منتهی به عراق/خدمات درمان سرپایی به 20 هزار نفر

    کد خبر :143717

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به 57هزار و 944 تن از هموطنان در مناطق مرزی، گفت: از ابتدای آبان ماه تا روز گذشته(18 آبان ماه) به 20 هزار و 343 تن از هموطنان خدمات درمان سرپایی ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، مرتضی سلیمی درباره پوشش امدادی زائران در ایام اربعین، گفت: از اول آبان ماه سال جاری تا 18 آبان ماه به 57 هزار و 944 تن از هموطنان در سراسر کشور خدمات امدادی ارائه شد.

وی درباره ارائه خدمات درمانی به زائران مراسم اربعین حسینی، عنوان کرد:20 هزار و 343 تن از هموطنان از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند؛ به علاوه 190 تن از مصدومان در سوانح و حوادث نیز از سوی عوامل امدادی هلال احمر برای انجام ادامه روند درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر ارائه خدمات پزشکی به زائران در ایام اربعین در داخل کشور، بیان کرد: 14 هزار و 504 تن از هموطنان با مراجعه به پایگاه های هلال احمر از خدمات پزشکی تست قند خون و فشار خون بهره‌مند شدند؛ به علاوه خدمات اسکان اضطراری هم به 22 هزار و 907 تن از هموطنان ارائه شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، سلیمی درباره گزارش پوشش امدادی حوادث ترافیکی مربوط به ایام اربعین از 10 تا 18 آبان ماه در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: طی این مدت 34 مورد ماموریت امدادی صورت گرفته است و در مجموع 175 تن در حوادث و سوانح آسیب دیده‌اند که 54 نفر از آن ها توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و 5 تن نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید