فعالیت ۳۰۰واحد عرضه بستنی غیرمجاز در تهران!

  • اقتصادی
  • پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۸
    کد خبر :13898

رییس اتحادیه صنف بستنی آبمیوه و کافی شاپ تهران گفت: در سطح تهران ۳۰۰ مرکز عرضه بستنی به صورت غیرمجاز مشغول به فعالیت هستند که حتی آدرس اتحادیه را نمی‌دانند!

 اسکندر آزموده  در خصوص بازرسی از فروشگاه‌های عرضه بستنی و آبمیوه در آستانه گرم شدن هوا گفت: مراکز عرضه بستنی و آبمیوه در تهران به طور دایم رصد می شوند و فروشندگان بستنی و آبمیوه که عضو اتحادیه هستند نیز آموزش های بهداشتی کافی را دیده اند.

وی افزود: آموزش فروشندگان واحدهای صنفی شامل دو بخش است. در بخش اول اعضای اتحادیه به مدت سه روز می بایست در کلاس های آموزشی اتاق اصناف شرکت کنند و پس از آن در اتحادیه اعضای بخش کافی شاپ دوره های آموزشی تخصصی می بینند و اعضای بستنی فروش و آبمیوه فروش هم آموزش مربوط به حوزه کاری خود را می گذرانند. در پایان هم اعضای هر بخش در امتحانی که از سوی اتحادیه برگزار می شود شرکت می کنند. در این آزمون ها هر نفر از نظر چگونگی استفاده بهداشتی از ظروف و رعایت موارد بهداشتی مورد سنجش قرار می گیرد.

آزموده با بیان اینکه هم اکنون در هر منطقه تهران هم 2 نفر از بازرسان اتحادیه به طور دایم از واحدهای صنفی بازرسی های مرتب به عمل می آورند، خاطرنشان کرد: با وجود سخت گیری های اتحادیه نسبت به اعضای خود، هنوز در شهر تهران شاهد حضور 300 واحد عرضه بستنی غیر مجاز هستیم که حتی آدرس اتحادیه را هم نمی شناسند. به غیر از این واحدها 600 واحد صنفی در حال دریافت مجوز هستند و مراحل اولیه را گذرانده اند و 1500 واحد صنفی با مجوز اتحادیه صنف بستنی آبمیوه و کافی شاپ تهران مشغول فعالیت هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید