5 سوداگر مرگ در اردبیل دستگیر شدند

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۴۳
    کد خبر :137583

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری پنج قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۲ کیلوگرم هروئین در این استان خبر داد.

تسنیم: سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل ظهر امروز در دیداری با مسئولان صدا و سیمای استان اردبیل اظهار داشت: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و پیگیری‌های بی‌شائبه این نیروها 5 سوداگر مرگ در اردبیل همراه با 22 کیلوگرم هروئین دستگیر شدند و مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: این سوداگران با برنامه‌ریزی قبلی به طور خانوادگی این مقدار مواد را حمل کرده و دو دستگاه پژو نیز به همین منظور استفاده کرده بودند که سه نفر از این قاچاقچیان زن و دو نفر مرد بودند که قصد انتقال این مواد را از مرکز کشور به استان داشتند که خوشبختانه طی عملیات جست‌وجو سرانجام دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: کشف مواد مخدر روز به روز افزایش است که این نشان از ورود بی‌رویه این مواد به داخل استان است که به همین منظور نیاز است در این زمینه اقدامات منسبی مبنای کار قرار گیرد و متاسفانه در طی هفته گذشته نیز 50 کیلوگرم مواد مخدر هروئین در استان اردبیل کشف شده بود.

عبدی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی مناسب با استفاده از ابزار رسانه‌ها نیز بیان کرد: باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی که مهم‌ترین معضل جامعه است برنامه‌ریزی‌های لازم مبنای کار قرار گیرد که در این زمینه اصحاب قلم و رسانه و صدا و سیما نقش بی‌بدیل و حساسی دارد.

وی اظهار کرد: مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان برای افزایش آگاهی جامعه امری لازم و ضروری است که به طور حتم نقش رسانه‌ها در بالا بردن آگاهی‌های اجتماعی بسیار مهم و موثر است و باید مورد توجه واقع شود و رویکرد توسعه محورانه در اقدامات و برنامه‌های فرهنگی نیز مبنای کار قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید