حذف پینگ پنگ بازان ایران

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۳۴
    کد خبر :137151

پینگ پنگ بازان ایران در رقابت های اپن جهانی چلنج کاپ بلژیک از صعود به مرحله بعد باز ماندند.

به گزارش بازتاب و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه مسابقات انفرادی و دونفره اپن جهانی چلنج کاپ بلژیک، نمایندگان کشورمان علی رغم صعود از مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی و یک پیروزی در اولین بازی مسابقات دو نفره، با شکست در مقابل رقبا از گردونه مسابقات خارج شدند.

تیم دونفره ندا شهسواری و مریم صامت که در اولین گام با پیروزی بر تیم دونفره هلند به مرحله بعد راه یافته بودند، در مقابل تیم دونفره چین تایپه در سه گیم ‌متوالی اما با امتیازات نزدیک (۱۱-۹، ۱۱-۷، ۱۲-۱۰) بازی را واگذار کردند.

همچنین در بخش یک نفره ندا شهسواری و مریم صامت که در مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی با یک شکست و یک پیروزی به دور بعد بازی ها راه یافته بودند، در جدول نهایی که بصورت حذفی برگزار می گردید با نتایج مشابه ۴-۲ در مقابل رقبایی از کشورهای سوئد و ایتالیا بازی را واگذار و از دور مسابفات خارج شدند.

مریم صامت با رنکینگ ۴۳۰ در مقابل ورونیکا با رنکینگ ۳۴۷ از ایتالیا بازی را با نتیجه ۴-۲ واگذار نمود، ندا شهسواری نیز با رنکینگ ۲۷۲ در مقابل جنیفر با رنکینگ‌ ۲۷۱ بازی را با نتیجه ۴-۲ واگذار نمود.

این اولین میدان بین المللی صامت بعد از مسابقات جهانی بود که اواسط خرداد ماه سال جاری در آلمان برگزار گردید و ندا شهسواری هم بعد از جهانی آلمان فقط در مسابقات کاپ آسیا حضور داشته، ضمن اینکه هر دو ورزشکار در اردوی مشترک با کشور ترکیه در ماه های گذشته حاضر بوده و قبل از اعزام به مسابقات بلژیک نیز در اردوی مشترک داخلی تحت نظر مدیر تیم‌های ملی شرکت داشته‌اند.

هدایت این دو ورزشکار در چلنج کاپ بلژیک را فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی بزرگسالان بر عهده داشت.‌

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید