فیگو:آلمان و پرتغال می‌توانند قهرمان جهان شوند، هیچکس بهتر از زیدان برای رئال نیست

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۵۵
    کد خبر :136440

ستاره اسبق فوتبال پرتغال می‌گوید تیم کشورش توانایی رسیدن به مقام قهرمانی جهان را دارد.

به گزارش فارس، لوئیس فیگو در گفت‌وگویی با هفته‌نامه اشپورت‌بیلد آلمان به نکات مهمی در مورد رئال مادرید، تیم ملی پرتغال و همچنین تیم کنونی قهرمانی جهان اشاره کرده است.

در شرایطی که رئالی‌ها هم اکنون در رقابت‌های لالیگا ۸ امتیاز با تیم صدر جدول یعنی بارسلونا فاصله دارند اما عملکردشان همچنان مورد تایید ستاره پرتغالی پیشین این تیم است.

فیگو در مورد زین‌الدین زیدان،‌مسئول فنی فرانسوی کهکشانی‌ها اظهارداشت:موفقیت‌های حائزاهمیت وی نشان می‌دهند هیچکس به عنوان مربی بهتر از او نمی‌توانست نتیجه بگیرد.واقعا بخاطر کاری که برای رئال انجام داده، خوشحال هستم.

کاپیتان پیشین پرتغال در مورد تیم سابقش، نکات دیگری نیز عنوان کرد:رئال مادرید با گذشته فرق کرده است.با زمانی که من برایش بازی می‌کردم، تفاوت دارد.در گذشته رئال پیوسته روی ستارگان درجه یک سرمایه‌گذاری می‌کرد.این فلسفه اکنون تاحدی تغییرکرده است.حالا باشگاه به بازیکنان جوان و اسپانیایی بها می‌دهد.البته شرایط بازار فوتبال نیز تغییرکرده است.هرچند که هیچ بازیکنی که برتر باشد و بیرون از کادر رئال باشد، وجود ندارد.

در این مصاحبه فیگو در مورد تیم ملی پرتغال که سال گذشته قهرمان اروپا شد، همینطور تیم ملی آلمان که به مقام قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ رسید و همینطور ابتدای تابستان فاتح جام کنفدراسیون‌ها شد، نظرش را بیان کرد:پرتغال در شرایطی است که می‌تواند قهرمان جهان شود.اکنون تیمی یکدست با بازیکنانی توانمند از نظر فردی داریم.

وی افزود:آلمان جزو مدعیان قهرمانی است.این که چقدر تیم آلمان خوب و توانمند است،‌در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها مشخص شد.همان تورنمنتی که آلمان ها تیم دوم خود را فرستادند.خود همین قهرمانی نشان می‌دهد تحت هر شرایطی باید روی افتخارآفرینی آلمان حساب کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید