بدون حضور خبرنگاران و در غیاب مدیرکل پیشین؛

مدیرکل جدید دفتر چاپ و نشر وزارت ارشاد معارفه شد

    کد خبر :127614

مراسم معارفه مهرزاد دانش به عنوان «مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در غیاب خبرنگاران و بدون حضور محمودرضا برازش، مدیرکل پیشین این دفتر، برگزار شد.
به گزارش  برنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد سُلگی، سرپرست معاونت امور فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم معارفه مهرزاد دانش با اشاره به تغییرات پیش رو در دفتر چاپ و نشر، گفت: به دلیل انفکاک پاره‌ای از وظایف دفتر چاپ و نشر و انتقال آن به وزارت صنعت، معدن و تجارت از چند ماه پیش اقداماتی در این راستا انجام شده که در همین مسیر ساختار اداره کل چاپ و نشر با تغییراتی همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این موضوع همه ما نیاز به کمک داریم و امیدواریم مسیر تغییرات در دولت و مجلس پیگیری شود تا این مسیر به خوبی جلو رود.

در ادامه این مراسم مهرزاد دانش به سخنرانی پرداخت و با تشکر از آنچه حسن اعتماد سُلگی و تائید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد، گفت: بر حسب اینکه برخی از وظایف منفک شده است، یک سری تغییر و تحولاتی صورت خواهد گرفت. در این مسیر نیازمند همکاری دوستان هستم و از همه دوستان برای این موضوع کمک می‌طلبم.

بر اساس همین گزارش، در مراسم معارفه مدیرکل جدید چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در محل سالن جلسات معاونت امور فرهنگی این وزارت برگزار شد، همایون امیرزاده، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد، نیکنام حسین‌پور، مشاور توسعه منابع این معاونت، علی‌اصغر سید آبادی؛ مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و سیدمحمد طباطبائی، مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت اراد و کارکنان اداره کل چاپ و نشر حضور داشتند.

همچنین در این جلسه عنوان شد که در جلسه‌ای جداگانه از فعالیت‌ها و عملکرد محمودرضا برازش، مدیرکل پیشین چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد تقدیر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید