ادای احترام وزیر امور اقتصادی و دارایی به شهدای شاهرود

  • اقتصادی
  • سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۴۲
    کد خبر :12379

وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز (19 اردیبهشت‌ماه) در سفر به استان سمنان با حضور در مزار شهدای شهرستان شاهرود به مقام شامخ شهدا این دیار ادای احترام کرد.

دکتر طیب‌نیا که به‌منظور بررسی روند اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و افتتاح و بازدید از چند پروژه به استان سمنان سفر کرده در ابتدای ورود به شهرستان شاهرود مورد استقبال محمدرضا خباز استاندار و شماری از نمایندگان و مسئولان استان قرار گرفت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی کابینه یازدهم با حضور در گلزار شهدا شاهرود و تقدیم گل به قیور مطهر شهدا به شهدای این استان سمنان ادای احترام کرد.

معاون روابط عمومی حوزه ریاست استانداری سمنان از افتتاح دفتر گمرکی شاهرود فردا با حضور معاون وزیر و رئیس کل گمرک ایران خبر داد.

حضور در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان شاهرود، حضور در یک کنفرانس خبری، دیدار با نخبگان استان و بررسی و رصد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان از جمله برنامه‌های وزیر اقتصاد در سفر یک‌روزه به سمنان است.

برگزاری همایش توسعه صادرات و افتتاح دفتر گمرکی شهرستان شاهرود از دیگر برنامه‌های وزیر و هیئت همراه وی است. شماری از معاونین و مدیران وزیر امور اقتصادی و دارایی و از جمله دکتر خزاعی معاون وزیر و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و کرباسیان رئیس کل کمرک ایران، دکتر طیب‌نیا را در این سفر همراهی می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید