صدور حکم اعدام برای ۳ متهم یک باند سرقت

    کد خبر :121868

دادستان تهران از صدور حکم اعدام برای ۳ متهم یک باند سرقت مسلحانه خبر داد.
جعفری دولت‌آبادی در همایش دادسراهای عمومی استان تهران به پرونده ای مربوط به ۲۹۸ فقره سرقت از منازل مسکونی مردم اشاره نمود و با اعلام میزان اموال مسروقه موضوع این پرونده که ۲۱ میلیارد تومان می‌باشد، از صدور حکم اعدام برای سه متهم یک باند سرقت مسلحانه از مغازه‌ها خبر داد و اظهار داشت: متهمان این پرونده با استفاده از سلاح گرم، قمه، شمشیر و دیگر سلاح‌های تیز، با حمله به فروشگاه‌ها و بعضاً مجروح نمودن صاحب فروشگاه یا مراجعین به آن، اموالی را به سرقت برده‌اند.
به گزارش نامه نیوز ،تمرکز پلیس و دادستانی باید بر سرقت‌های حدی، مقرون به آزار، مسلحانه، باندی و سرقت‌های متعدد باشد.

دادستان تهران با توضیح چندین پرونده قضایی دیگر از جمله ارتکاب ۳۲ فقره کیف قاپی و سه فقره سرقت مقرون به آزار توسط یک نفر، اظهار داشت: تمرکز پلیس و دادستانی باید بر سرقت‌های حدی، مقرون به آزار، مسلحانه، باندی و سرقت‌های متعدد باشد و در کشف این جرایم و رسیدگی به آن‌ها، استراتژی مشخص و روشنی داشته باشد که شامل پیگیری و به نتیجه رساندن پرونده و اجرای احکام صادره است.

جعفری دولت‌آبادی ابراز امیدواری نمود برگزاری چنین همایش‌هایی موجبات همکاری بیشتر میان مراجع مرتبط با جرم سرقت، تشدید مبارزه و ناامن کردن شهر برای سارقین را فراهم نماید. وی افزود: مردم باید احساس کنند که پلیس و دستگاه قضایی خدمتگزار آن‌ها بوده و فعالیت آن‌ها در جهت تامین امنیت برای جامعه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید