محبوس شدن 100 نفر در تله کابین دیزین؟

    کد خبر :120519

خبر بروز نقص فنی و محبوس شدن 100 نفر در تله کابین پیست بین المللی اسکی دیزین که روز سه شنبه در برخی سایت ها منتشر شده بود، تکذیب شد.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری رایکا توسعه کیش، شرکت بهره بردار پیست دیزین با اشاره به خبر منتشر شده در برخی سایت ها مبنی بر محبوس شدن 100 نفر در تله کابین دیزین، گفت: امسال پس از چندین سال، وزارت ورزش این مجوز را داده که میلیاردها تومان برای استاندارد سازی پیست دیزین هزینه شود.

به گزارش نامه نیوز، حمید رضا تفته افزود: عملیات اجرایی استاندارد سازی پیست بین المللی دیزین از 2 ماه پیش شروع شده و به همین دلیل امسال مسابقات بین المللی اسکی روی چمن برگزار نشد.

وی اضافه کرد: پیست بین المللی دیزین از 5 ماه گذشته تعطیل است و خبر منتشره مبنی بر اینکه 100 نفر در تله کابین ها محبوس شده اند با توجه به اینکه این کابین ها تعطیل هستند کذب است.

تفته ادامه داد: این اقدام از سوی افرادی صورت گرفته که توقعاتی دارند و ما نیز بابت اجابت این توقعات از آنها پیش از این معذرت خواهی کرده بودیم.

مدیر عامل شرکت بهره بردار پیست دیزین گفت: پیست بین المللی دیزین هم اکنون تعطیل و در حال بازسازی است .

تفته افزود: با توجه به اینکه پخش کردن چنین اخباری سبب تشویش اذهان عمومی و وارد شدن صدمات جبران ناپذیری می شود، از منابع پخش کننده این اخبار کذب شکایت و مساله را پیگیری خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز نیز گفت: خبر منتشره مبنی بر محبوس شدن 100 نفر در تله کابین دیزین صحت ندارد.

امیر غفرانی افزود: پیست بین المللی دیزین تعطیل و در حال بازسازی است.

وی اضافه کرد: فعالیتی در این پیست صورت نمی گیرد که به دنبال آن اتفاقی این چنینی پیش آمده باشد.

مدیر پیست بین المللی دیزین نیز ابراز کرد: انتشار چنین شایعاتی در فصلی که دستگاه ها خاموش و در حال آماده سازی هستند، کاری به دور از انصاف است.

عبدالرضا آژیر افزود: با توجه به اینکه هم اکنون در پیست دیزین نه برفی وجود دارد و تله کابین ها هم در حال احیا هستند،امکان بازی و تفریح در این مجموعه در زمان حاضر وجود ندارد.

وی اضافه کرد: دستگاههای موجود در پیست بین المللی دیزین هم اکنون فعال نیستند و از اساس این خبر کذب و صحت ندارد.

آژیر ادامه داد: متاسفانه پخش اخباری کذب از این قبیل باعث دلسردی پرسنل می شود و همچنین در وضعیت معیشتی مردم بومی منطقه تاثیر و اثرات روانی در بر دارد.

وی گفت: به دنبال پیگیری قضایی این مساله و افرادی که چنین اخباری را منتشر می کنند هستیم.

معاون اجرایی پیست بین المللی دیزین نیز گفت: از حدود 2 ماه پیش تاکنون در حال رفع نواقص جزئی که اداره کل استاندارد گرفته هستیم و دستگاهها در حال بروز رسانی و آماده سازی برای شروع فصل هستند

باقر کلهر با تکذیب خواندن خبر منتشره در برخی از سایت ها مبنی بر محبوس شدن 100 نفر در تله کابین دیزین اظهار داشت: دستگاهها در این پیست با توجه به اینکه در حال بازسازی هستند روشن نمی شوند که کسی بخواهد از آنها استفاده کند.

وی اضافه کرد: این دستگاهها هم اکنون خاموش هستند و تا برای فصل بهره برداری آماده شوند.

کلهر گفت: نشر این اخبار نشات گرفته از شیطنت ها و دشمنی ها است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید