تکذیب تحصیل دانش آموزان کلوکان در مرغداری

    کد خبر :116790

مدیر آموزش و پرورش سیب و سوران شایعه برگزاری کلاس درس دانش آموزان روستای کلوکان این شهرستان واقع در جنوب شرق سیستان و بلوچستان در مرغداری را تکذیب کرد.

رحیم بخش درازهی اظهار داشت: در روزهای اخیر شماری از افراد در فضای مجازی مدعی شده بودند که دانش آموزان روستای کلوکان سیب وسوران در یک مرغداری تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: در روستای کلوکان هیچ مرغداری وجود ندارد و دانش آموزان در منزل دهیار خیر و نیکوکار این روستا مشغول تحصیل هستد.

وی افزود: دبستان روستای کلوکان، چهار کلاس درس دارد که به دلیل کمبود فضای آموزشی و ضرورت سواد آموزی، دهیار این روستا سه اتاق منزل خود را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار داده است.

مدیر آموزش و پرورش سیب و سوران گفت: هم اینک 2 مدرسه سه کلاسه و 6 کلاسه در روستای کلوکان در حال ساخت است که با بهره برداری از آنها مشکل فضای آموزشی این روستا برطرف خواهد شد.

به گزارش ایرنا روستای کلوکان شهرستان سیب و سوران در 450 کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

افزون بر 700 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در 6 هزار و 800 مدرسه همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی 96-97 را آغاز کردند.

سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید