پلیس فتا: همه سایت‌های همسریابی کشور بدون مجوز قانونی هستند

    کد خبر :112419

رییس پلیس فتای خوزستان گفت: سایت های همسریابی در کل کشور غیرمجاز هستند و هیچ گونه مجوز قانونی ندارند.
سرهنگ شاهین حسنوند سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌ها و مطبوعات خوزستان اظهار کرد: فضای مجازی حد و مرز ندارد و ما در فضای مجازی همه موارد اقتصادی، اجتماعی سیاسی و امنیتی را رصد می‌کنیم.

به گزارش نامه نیوز، وی افزود: اغلب سرقت‌های مالی که در فضای مجازی رخ می‌دهد تنها و تنها حاصل سهل انگاری اشخاص است و خود افراد رمز را در اختیار سارق قرار می‌دهند و حتی رمز دوم کارت‌های بانکیشان را خودشان برای سارق فعال می‌کنند.

رییس پلیس فتای خوزستان با بیان این که هر قانونی که قانونگذار درباره جرایم فضای مجازی تعریف کرده، برای مجرمان اعمال می‌شود گفت: افرادی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند اخبار و مطالب را بدون منبع و بررسی و بی اطلاع در شبکه مجازی منتشر نکنند.

وی با اشاره به این که زمان انتخابات با مدیر شبکه‌ها و کانال‌های پر مخاطب نشست هم اندیشی برگزار شد که نتایج خوب و موثری در برداشت گفت: برای ایام اربعین نیز قصد داریم با کانال‌های پرمخاطب نشستی به منظور جلوگیری از انتشار شایعات در زمینه صدور ویزا و کاروان های راهیان نور برگزار کنیم.

وی همچنین بر ضرورت توجه والدین به فعالیت فرزندان در فضای مجازی تاکید کرد و توضیح داد: خانواده مناسب‌ترین بستری است که فرزندان میتوانند در آن آموزش‌های لازم را در همه زمینه ها از جمله باید و نبایدهای فضای مجازی فرابگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید