سامسونگ با گذر از تویوتا، ارزشمندترین برند آسیا شد

    کد خبر :112273

در جدیدترین آمار شرکت اینتربرند، سامسونگ برای اولین بار عنوان ششمین برند ارزشمند جهان را از آن خود کرد.

بر اساس جدیدترین آمار ارائه‌شده توسط شرکت مشاوره‌ای آمریکاییِ اینتربرند، کمپانی سامسونگ برای اولین بار عنوان ارزشمندترین برند آسیا را از آن خود کرده است. در لیست بهترین برندهای سال ۲۰۱۷ جهان که توسط اینتربرند منتشر شده، نام ۱۱ شرکت آسیایی نیز دیده می‌شود. در حال حاضر شرکت‌های کره‌ای جایگاه خود را در این لیست نسبت به رقبای ژاپنی ارتقاء بخشیده‌اند

بر اساس لیست اینتربرند، شرکت سامسونگ در حال حاضر ششمین برند ارزشمند جهان محسوب می‌شود و این یعنی جایگاه غول فناوری کره‌ای نسبت به سال قبل یک رده ارتقاء پیدا کرده است. با توجه به مشکلاتی مثل محکومیت رئیس این کمپانی به پرداخت رشوه، دستیابی به این جایگاه یک دستاورد بزرگ برای این شرکت محسوب می‌شود.

مدیرعامل اینتربرند در ژاپن، ماساهیتو نامیکی در این رابطه گفت:

سامسونگ طی ۱۰ سال گذشته، سیاست‌هایی برای تقویت این برند ایجاد کرده است.

اگرچه سامسونگ در سطوح اولیه‌ی مدیریتی خود با مشکلاتی مواجه شده است؛ اما استراتژی فعلی این شرکت سبب شده تا تأثیرات مشکلات نامبرده بر وجهه‌ی این برند کاهش یابد.

در جدیدترین لیست منتشرشده توسط اینتربرند، جایگاه اول تا پنجم ارزشمندترین برندهای دنیا متعلق به شرکت‌های آمریکایی است. در لیست نامبرده، کمپانی اپل در جایگاه نخست قرار دارد و پس از آن، شرکت‌های گوگل، مایکروسافت، کوکاکولا و آمازون به ترتیب جایگاه دوم تا پنجم را از آن‌ خود کرده‌اند. در واقع باید اشاره کنیم که شرکت سامسونگ اولین کمپانی آسیایی است که در جایگاه ششم لیست ارزشمندترین برندهای دنیا قرار گرفته است. پس از سامسونگ، نام شرکت تویوتا در جایگاه هفتم این لیست دیده می‌شود. بر اساس لیست جدید اینتربرند، پس از تویوتا، کمپانی‌های فیسبوک، مرسدس بنز و آی‌بی‌ام به ترتیب در جایگاه هشتم تا دهم برترین برندهای جهان قرار گرفته‌اند‌. در زیر می‌توانید لیست جدید اینتربرند از باارزش‌ترین برندهای جهان‌ را مشاهده کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید