ساعت عجیب و جالب با موقعیت مکانی

    کد خبر :110906

«اِتا کلاک» به شما نشان می دهد که افراد مهم زندگی شما در کجا حضور دارند. این ساعت با اپ موبایلی قابل کنترل است. برای این منظور، مخاطب شما باید این اپ را روی موبایل خود دانلود و نصب کرده و از طریق آن، موقعیت مکانی خود را با شما به اشتراک بگذارد.

«اِتا کلاک»، ساعتی است که با استفاده با تکیه بر سیستم عصبی بدن انسان می تواند موقعیت مکانی افرادی که برایتان اهمیت ویژه ای دارند را ردیابی کند.

گروهی که این ساعت عجیب و جالب را طراحی نموده، ترکیبی از مهندس، مخترع، هنرمند و تکنولوژیست است. هدف از ساخت این گجت جالب توجه، نمایش زمان نیست بلکه قرار است موقعیت جغرافیایی شخصی که برای کاربر از اهمیت بسیاری برخوردار است را به وی نشان دهد. یک عقربه نشان‌دهنده فردی است که با وی در تماس هستید و عقربه دیگر، مقصد وی را نشان می دهد.


The Eta Clock به شما نشان می دهد که افراد مهم زندگی شما در کجا حضور دارند. این ساعت با اپ موبایلی قابل کنترل است. برای این منظور، مخاطب شما باید این اپ را روی موبایل خود دانلود و نصب کرده و از طریق آن، موقعیت مکانی خود را با شما به اشتراک بگذارد.

هر کاربری می تواند حریم خصوصی خود را به دلخواه تنظیم کند. لازم به اشاره است که این اطلاعات بیشتر از دو روز در گجت باقی نمی مانند و از این رو، اطلاعات جغرافیایی کاربران توسط کمپانی سازنده ضبط و ذخیره نمی شود.

این ساعت در حال حاضر در دو جنس چوب گردو و بلوط عرضه می شود و حداکثر برای ۶ کاربر به طور همزمان قابل استفاده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید