واکنش تامل برانگیز به ‏توضیحات سخنگوی شورای شهر تهران درباره خرید تبلت و خودرو برای اعضاء

    کد خبر :110695

چند روز پیش علی اعطا سخنگوی شورای شهر پنجم تهران در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون خرید تبلت و خودروهای پژو پارس برای همه اعضای شورای شهر تهران، گفته بود :دلیل اصلی این خرید ها استفاده 24ساعته اعضاءاز اتوماسیون اداری و استهلاک و فرسودگی خودرو های قبلی بوده است .

یکی از کاربران توییتر در واکنش به این اظهارت به موارد تامل برانگیزی اشاره کرده است .

یاراحمدی نوشته:توضیح می‌دهم که چرا پاسخ اعضای شورا درباره‌ی خرید پرشیا و تبلت‌ها قانع کننده نیست.

ساختمان شورا و شهرداری بخش موتوری دارند که دست تاکسیرانی تهران (تاکسی زردها) است و برای سفرهای کاری از آن استفاده می‌شه‏ با این وصف نیازی به وجود خودرو و راننده‌ای در اختیار نیست. نهایتا اگر کفایت نمی‌کند می‌توانند حق ایاب ذهاب بگیرند.‏ اگر نمی‌خواهند از خودروی شخصی استفاده کنند، مترو دو ایستگاه پانزده خرداد و امام خمینی را نیز نزدیک شورا دارد.
‏اعضای شورا که حفاظت امنیتی ندارند توضیح دهند چرا مانند بقیه با سرویس یا اتومبیل شخصی نمی‌آیند در حالیکه برچسب طرح ترافیک هم می‌گیرند؟‏ اعضای شورای شهر شاغلین شورای شهر نیستند و پنج میلیون تومان را به عنوان حق الجلسه شرکت در هشت جلسه در ماه دریافت می‌کنند.
‏ چرا برای فردی با این شکل از ارتباط سازمانی باید اتومبیل اختصاصی تهیه شود؟
‏آیا قبلا هم چنین بوده؟ اگر آری، جدای از لزوم پاسخگویی شورای قبل شورای جدید باید برای ادامه‌ی یک روال اشتباه پاسخ قانع کننده داشته باشد.

توضیح ‏درباره‌ی تبلت‌ها و پاسخ نیاز به ارتباط به اتوماسیون:
‏بخش نامه‌نگاری شبکه‌ی شهرداری روی سرورهای مجهز به آوتلوک پیاده شده و نهایتا با یک وی‌پی‌ان ساده با دستگاه‌های شخصی هم می‌توانند وصل شوند
‏برای بخش‌های اینترانتی اتوماسیون هم، شهرداری در قراردادی با مبین‌نت روی بستر وایمکس دسترسی دارد و می‌تواند به اعضا مودم بدهد.
‏توضیح سخنگو درباره‌ی اینکه دلیل خریدهای اتصال به اتوماسیون است قانع کننده نیست حتی اگر خرید را هم بپذیریم چرا تبلت‌هایی به قیمت ۴.۵۷۰ میلیون تومان خریداری شده؟
این قیمت نزدیک به مایکروسافت سرفیس ۴، آیپد پرو ۹.۷ اینچ و ایسوس ترنسفورمر است.
با توجه به اینکه اتوماسیون تحت وب است، چه نیازی به همچین تبلت‌های سنگینی است که برای کار گرافیکی و بازی تجهیز شده‌اند؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید