اوضاع کشور نیازمند تغییر اساسی است/ حجت الاسلام رئیسی برنامه منسجم معیشتی دارد

  • سیاسی
  • شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۱۹
    کد خبر :10484

مسئول روابط بین الملل ستاد مرکزی طلاب و روحانیون حجت الاسلام رئیسی گفت: در حال حاضر اوضاع کشور به گونه ای است که نیازمند یک تغییر در وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور هستیم و حجت الاسلام رئیسی هم با یک برنامه منسجم و دقیق وارد میدان شده تا بتوان با یک برنامه دقیق این وضعیت اقتصادی را تغییر دهد.

جبرئیل نجفی مسئول روابط بین الملل ستاد مرکزی طلاب و روحانیون حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ، گفت: در حکمی به عنوان مسئول امور روابط بین الملل ستاد مرکزی طلاب و روحانیون حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کار خود را برای تولید محتوا در فضای مجازی برای ایرانیان مقیم اروپا و عرصه بین الملل در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری آغاز کرده ایم.
تاکنون بسیاری از طلاب و روحانیون، نخبگان دانشگاهی، علمی و اقشار مختلف مردمی جهت حضور و کار در ستادها اعلام امادگی کرده اند که خود فصل نوینی در عرصه رقابت انتخابات خواهد بود.
کار ستادهای تبلیغی و رویه منسجم و دقیق کار را با استفاده از خرد جمعی آغاز کرده ایم و امیدواریم بتوانیم با اخلاقی براساس اصول انقلابی و اسلامی روندی مطلوب و موثر در جریان انتخابات پیش رو برای کسب موفقیت داشته باشیم و شاهد موفقیت نیروهای انقلابی متعهد باشیم.
مسئول روابط بین الملل ستاد مرکزی طلاب و روحانیون حجت الاسلام رئیسی افزود: در حال حاضر اوضاع کشور به گونه ای است که نیازمند یک تغییر در وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور هستیم و حجت الاسلام رئیسی هم با یک برنامه منسجم و دقیق وارد میدان شده تا بتوان با یک برنامه دقیق این وضعیت اقتصادی را تغییر دهد. سایر ستادهای مرکزی با ستاد مرکزی طلاب و روحانیون ابراهیم رئیسی مرتبط هستند.
وی خاطر نشان کرد: چهار بخش در ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی از هفته قبل مشغول به کار هستند که شامل دفتر ریاست ستاد، کمیته استان ها، کمیته پشتیبانی و تهیه محتوا و کمیته امور بین الملل می باشد. همه این بخش ها به صورت هماهنگ و در راستای اهداف و برنامه های حجت الاسلام ابراهیم رئیسی فعالیت می کنند.
بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، حضور همه جانبه و پررنگ مردم در انتخابات و پای بندی به آرمان های انقلاب مایه سربلندی نظام جمهوری اسلامی خواهد شد. به عنوان سرباز و خادم نظام از همه اقشار مختلف مردم دعوت می کنیم تا پرشورتر از همیشه در این مسئله سرنوشت ساز مشارکت داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید