آمار جالب از ناکامی‌های مسی برای گلزنی از روی نقطه پنالتی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۰۳
    کد خبر :490468
مسی

کاپیتان آرژانتینی بارسلونا در شبی که گل پیروزی بخش تیمش را در هفته بیست و چهارم لالیگا زد، یک فرصت ایده‌آل را هم برای ارتقای آماری گلزنی‌اش در این فصل از دست داد.

به گزارش بازتاب و به نقل از نشریه مارکا، لیونل مسی با وجود آمار حیرت‌آورش در زمینه‌های مختلف به خصوص گلزنی‌‌، نشان داده که در استفاده از ضربات پنالتی، هر از چندگاهی ناکام می‌ماند.

این اتفاق شب گذشت (شنبه) در پیروزی یک بر صفر بارسلونا مقابل رایو وایکانو رخ داد، جایی که کاپیتان آرژانتینی کاتالان‌ها، گل نخست تیمش در این بازی خانگی را در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی زد.

مسی اما در دقیقه 85 بازی این فرصت را داشت که خیال تیمش بابت کسب پیروزی را آسوده کند و آن زمانی بود که برای دومین بار پشت توپی که روی نقطه پنالتی کاشته بود رفت و این بار پنالتی‌اش را به هدر داد.

مسی در حالی در دومین تلاش خود برای گشودن دروازه هم‌تیمی سابقش جوردی ماسیپ ناکام ماند که در ریباند این ضربه هم می‌توانست گلزنی کند اما آن فرصت را هم از دست داد.

ناکامی جدید مسی برای گلزنی از روی نقطه پنالتی دوازدهمین ناکامی او در 62 تلاشش برای گلزنی از فاصله 11 متری دروازه در مسابقات لالیگا بود. این بدان معناست که مسی تقریباً به طور میانگین 20 درصد از ضربات پنالتی‌اش را به هدر داده است.

شمار ناکامی‌‌های مسی برای گلزنی از روی نقطه پنالتی در تمامی رقابت‌ها بدتر هم هست و او در 86 تلاشش 20 بار فرصتش را از دست داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید