بازدید دریادار سیاری از مراحل ساخت جدیدترین زیردریایی ایران + تصاویر

    کد خبر :97801

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور در صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس از زیردریایی فاتح بازدید کرد.

به گزارش تسنیم، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور در صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از پروژه‌های در دست ساخت و یا در حال تکمیل این صنعت از جمله زیردریایی فاتح بازدید کرد.

دریادار سیاری در ادامه با حضور در ناوشکن شهید بایندر و ناو پشتیبانی رزمی تنب، از نزدیک در جریان روند تعمیرات اساسی این یگان‌های شناور سطحی قرار گرفت.

وی در دیدار با دست‌اندرکاران تعمیر و ساخت یگان‌های شناور سطحی و زیرسطحی بر اهتمام این کارکنان برای سرعت بخشیدن در روند اقدامات مربوطه تأکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش و هیئت همراه همچنین با حضور در هوادریای منطقه یکم این نیرو ضمن بازدید از آشیانه‌ هاورکرافت‌های این یگان، آمادگی رزمی و توانمندی بالگردها و هواپیماهای بال ثابت هوادریا را مورد ارزیابی قرار داد.

دریادار سیّاری با تأکید بر حفظ آمادگی و ارتقای آموزش کارکنان هوادریا، قابلیّت‌های این یگان را در اجرای مأموریت‌های جاری نیروی دریایی راهبردی ارتش بسیار حائز اهمیّت عنوان کرد.

گفتنی است در ابتدای این بازدید، ناخدایکم روح‌الامینی فرمانده هوادریای نیروی دریایی راهبردی ارتش که اخیراً عهده‌دار فرماندهی بر این یگان شده است، گزارشی از میزان آمادگی و اقدامات صورت گرفته را به امیر دریادار سیّاری ارائه کرد.

دریادار سیّاری به همراه جمعی از معاونین و فرماندهان ستادی نیروی دریایی راهبردی ارتش روز شنبه در منطقه یکم این نیرو حاضر و ضمن استقبال و بدرقه ناوگروه‌های 47 و 48 نداجا، یگان‌های مستقل و بخش‌های مختلف ناوگان جنوب مستقر در بندرعباس را بازدید کردند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید