اولين اجراي کافه‌اي رامين بهنا برگزار مي‌شود

    کد خبر :95407

موسيقي ما – گروه «بهنا» به سرپرستي رامين بهنا، جديدترين کنسرت خود را اين‌بار در «لاکي کلاور کافه» برگزار مي‌کند. اين کنسرت قرار است روز شنبه 25 شهريور ساعت 21 برگزار شود.
در اين کنسرت قطعات دو آلبوم اخير رامين بهنا يعني «نه آنچنان» و «ايران 11» -که حدود دو سال پيش منتشر شد- اجرا مي‌شود.
رامين بهنا، طي سال‌هاي زيادي که در موسيقي فعاليت داشته، براي اولين‌بار است که کنسرت کافه‌اي برگزار مي‌کند. البته اين هنرمند زمستان سال گذشته نيز در فضاي متفاوت گالري «طراحان آزاد»، پرفورمنس «کاموفلاژ» را روي صحنه برد که در آن برنامه شاهد تلفيق موسيقي با اينستاليشن، لايتينگ آرت، ويديو آرت و نمايش بوديم.
اين آهنگساز درباره اجرا در اين‌گونه محيط‌هاي دوستانه مي‌گويد: «من هميشه به دنبال اين‌گونه اتفاق‌ها بوده‌ام اما موقعيت آن پيش نيامده بود. در اين فضاهاي گرم و صميمي، بي‌واسطه با مخاطبانت رو در رو شده و مي‌تواني بده بستان خوبي با آنها داشته باشي. البته تا پايان سال اجراي سالني هم خواهيم داشت و احتمالاً اواخر امسال در سالن فرهنگسراي نياوران روي صحنه مي‌رويم اما پيش از آن مي‌خواهيم چند تجربه اجرا در اين گونه محيط‌هاي دوستانه هم داشته باشيم.»
رامين بهنا اين روزها مشغول آماده‌سازي کليپ‌هايي براي قطعاتش است که بر اين اساس به زودي ويدئو کليپ قطعه «نخستين» از سايت موسيقي ما منتشر مي‌شود.
کسري ابراهيمي (درامز)، حامد حميدزاده (گيتارباس)، سياوش امامي (گيتار) و آرش عمراني (سينتي‌سايزر) اعضاي گروه «بهنا» هستند که رامين بهنا را به عنوان سرپرست گروه، آهنگساز و نوازنده کيبورد، در اين اجرا همراهي مي‌کنند.
علاقه‌مندان براي تهيه بليت اين کنسرت که در «لاکي کلاور کافه»، به نشاني خيابان وليعصر روبه‌روي هتل سيمرغ، پلاک 2208 برگزار مي‌شود، مي‌توانند به سايت www.Bili.to مراجعه کنند.
منبع خبر: موسیقی ما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید