آيت الله وحيد خراساني در ديدار با نهاونديان:

تند سخن گفتن با دنيا خدمت به اسرائيل است

    کد خبر :95182

مرجع عاليقدر جهان تشيع در ديدار رييس دفتر رييس جمهور اظهار داشتند: فرصت خدمت محدود و موقت است، قدر اين فرصت را بدانيد. در اين فرصت محدود در مسير خدمت به مردم و گره‌گشايي از مشکلات آنان تلاش و سعي کنيد همه کارهاي شما در خدمت به دين، مذهب و شعائر و ارزش‌ها باشد.
به گزارش آريا، حضرت آيت الله العظمي وحيد خراساني در اين ديدار که روز پنج‌شنبه در دفتر ايشان برگزار شد، با آرزوي توفيق براي دکتر واعظي در مسئوليت جديدش و ابلاغ سلام به رييس جمهور، گفتند: اگر همه کارهاي شما در خدمت به مردم و دين باشد ياري خدا و کمک امام زمان هم مشمول شما خواهد شد. بنده همواره براي موفقيت رييس جمهور و دولت دعا کرده و دعا خواهم کرد.
مرجع معظم تقليد شيعه در بخش ديگري از سخنانشان تصريح کردند: بايد همانگونه که خداوند به حضرت موسي فرمان داد که با فرعون با زبان نرم سخن بگويد ما نيز با جهان با زبان خوش صحبت کنيم. صحبت کردن با زبان خشن و تند و با روش‌هاي افراطي با جهان، خدمت کردن به اسراييل است.
در ادامه اين ديدار دکتر محمود واعظي با تبريک اعياد سعيد قربان و غدير و ابلاغ سلام دکتر روحاني خدمت حضرت آيت الله العظمي وحيد خراساني اظهار داشت: ديدار و ارتباط مستمر با مراجع عظام تقليد و دريافت نظرات و رهنمودهاي ايشان بر مبناي تأکيدات رييس جمهور، از سوي اعضاي دولت دنبال مي شود.
رييس دفتر رييس جمهور با اشاره به اينکه تلاش ما بر اين است که ميان همه قوا، نهادهاي انقلابي، مردم، گروه‌هاي مختلف و نخبگان، انسجام و يکدلي ايجاد شود، اضافه کرد: تلاش مي‌کنيم کشور به نحوي اداره شود که نام اسلام و شيعه براساس اعتقادات اصيل ديني مردم، تعالي يابد.
دکتر واعظي تصريح کرد: باورها، اعتقادات ديني مردم و ارزش‌هاي اصيل اسلامي، مبناي تمام برنامه‌هاي فرهنگي دولت در اداره کشور است. اين دولت متعلق به روحانيت است و تلاش خواهيم کرد، عملکرد آن باعث سربلندي اسلام و روحانيت باشد.
رييس دفتر رييس جمهور اظهار داشت: بناي دولت در ارتباط با مراجع عظام تقليد، علما و حوزه علميه قم، صرفاً ملاقات‌هاي تشريفاتي نيست، بلکه به دنبال آن هستيم که به شکلي منظم و مستمر از نظرات و راهنمايي‌هاي مراجع براي بهبود برنامه‌ها، سياست‌ها و فعاليت‌هاي دولت بهره بگيريم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید