نسل جدید رنو داستر 2018 معرفی شد + فیلم

    کد خبر :94648

رنو داستر یا همان داچیا داستر از بدو معرفی نسل اول خود در سال 2010 توانست بسیار خوب بدرخشد و در بازارهای مختلف جهانی فروش بسیار مناسبی را تجربه کرد تا جایی در طول هفت سال فروش نسل اول، داستر پرفروش‌ترین مدل داچیا در طول زندگی این برند شد و بیش از 1 میلیون دستگاه را به مشتریان تحویل داد.
خودرو بانک:حال در نمایشگاه فرانکفورت که به زودی آغاز می‌شود، نسل جدید رنو داستر در مدل 2018 رونمایی خواهد شد و قبل از آن و درست ساعاتی قبل از انتشار این خبر، عکس‌هایی از این مدل محبوب به صورت رسمی در فضای مجازی از سوی داچیا منتشر شد.

نسل جدید رنو داستر در نمای بیرونی تغییرات زیادی داشته اما کماکان شکل و طراحی اصلی داستر تغییری نکرده و با شکل و شمایل همان داستر کنونی روبرو هستیم. البته باید گفت تغییرات زیادی روی رنو داستر جدید صورت گرفته و نسبت به نسل کنونی بسیار مدرن‌تر و بهتر شده است.

چراغ‌های جلوی خودرو کشیده‌تر شده و سپر جلوی خودرو نیز کاملاً تغییر کرده است. جلوپنجره جلویی نیز تغییراتی به خود دیده و چهره اسپرت‌تری را به این خودرو داده است. در نمای کناری کمی شیشه‌ها کوچک‌تر شده‌اند و باعث شده تا در نمای کناری با چهره‌ای اسپرت‌تر و بروزتر سر و کار داشته باشیم.

تغییرات دیگری نیز روی این خودرو انجام شده و کمی تزئینات مشکی رنگ، میله آلومینیومی نصب شده روی سقف و رینگ‌های 17 اینچی جدید آلومینیومی از دیگر تغییرات روی این خودرو است. متاسفانه تا بحال عکسی از نمای داخلی این خودرو منتشر نشده است اما داچیا اعلام کرده که بیشترین تغییرات روی مدل 2018 داستر در داخل کابین انجام شده و باید تا شروع نمایشگاه فرانکفورت برای مشاهده کابین جدید داستر منتظر بمانیم.

 

همچنین در مورد مشخصات فنی داچیا داستر جدید، این شرکت قصد دارد تا در حدود 2 هفته آینده در نمایشگاه فرانکفورت، اطلاعات کامل را اعلام کند اما شایعه‌هایی مبنی بر وجود یک مدل 7 نفره با فاصله بین دو محور بیشتر نیز شنیده می‌شود.
حال با معرفی نسل جدید رنو داستر، باید منتظر عرضه آن توسط نگین خودرو نیز باشیم و مطمئناً با چهره بروزتر این خودرو، در صورت قیمت گذاری صحیح شاهد فروش مناسبی خواهیم بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید