جزییات تیراندازی و دستگیری سارقان دوچرخه

    کد خبر :94321

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس گفت: در عملیات تعقیب و گریز ماموران گشت کلانتری شهر زیبا در اتوبان ستاری، باند سه نفره سارقان دوچرخه با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند.

به گزارش مهر سرهنگ مراد مرادی در تشریح جزییات این حادثه افزود؛ ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا هنگام گشت زنی در اتوبان ستاری به سرنشینان یکدستگاه خودرو پراید مظنون شده و دستور ایست به آنان دادند؛ اما متهمین به محض مشاهده پلیس متواری شدند که با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز کردند.

متهمان که به دلیل آسیب به چرخ های خودرو قادر به ادامه فرار نبودند دقایقی بعد از شروع ماجرای تعقیب و گزیز متوقف شده و خود را تسلیم ماموران پلیس کردند هر سه متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها دودستگاه دوچرخه سرقتی و مقادیر متنابهی حشیش کشف شد.

مرادی گفت با انتقال متهمان به کلانتری و در جریان بازجویی ها ،متهمان به ۲۵ فقره سرقت دوچرخه در محدوده شمال پایتخت اعتراف کرده و اعلام کردند دوچرخه ها را در شهرک قدس سرقت و قصد فروش آنها را در میدان آزادی داشتند.

با اعتراف هر سه متهم به سرقت دوچرخه و همچنین توزیع مواد مخدر متهمان برای بازجوی های فنی و ملیسی در اختیار کاراگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرار گرفتند. تحقیقات پلیسی در باره شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید