۲۰۷ نماینده مجلس از مدیریت قالیباف در شهر تهران تقدیر کردند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۵:۵۱
    کد خبر :93644

۲۰۷ نماینده مجلس با امضای بیانیه ای از زحمات دوازده ساله قالیباف در مدیریت شهری تهران تقدیر کردند.

به گزارش مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی ۲۰۷ نماینده در بیانیه ای از اقامات قالیباف در شهرداری تهران تقدیر کردند.

محمدحسین فرهنگی عضو هیات رئیسه مجلس پیش از قرائت این بیانیه گفت:بیانیه ای با امضای ۲۰۷ نماینده در تقدیر از آقای قالیباف به خاطر زحماتی که در طول ۱۲ سال مدیریت شهری تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران و مدیریت دبیرخانه کلان شهرهای ایران متحمل شدند تقدیم هیئت رئیسه شده است.

متن تقدیر به این شرح است:

«جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بر اساس وظایف نمایندگی و سنت حسنه قدردانی و تکریم، از زحماتی که جنابعالی در طول ۱۲ سال مدیریت شهری پایتخت جمهوری اسلامی ایران و مدیریت دبیرخانه کلانشهر های کشور متحمل شده‌اید قدردانی می‌کنیم. ماحصل زحمات جنابعالی در این کسوت، از دو جنبه شایان تقدیر است:

اول آن که با تلاشهای شما و همکارانتان، چهره شهر تهران به عنوان یک شهر زیبا، پیشرفته و قابل افتخار در داخل و خارج از کشور تثبیت شد و این مهم بارها مورد تایید هموطنان ما که برای سفر به تهران می‌آیند و نیز دیپلماتهایی که به پایتخت ایران اسلامی وارد می‌شوند قرار گرفت.

دیگر آنکه جنابعالی با تعامل گسترده و همت مجدانه در تعامل با نهاد قانونگذاری کشور، تاثیر بسزایی در تغییر ماهوی ارتباط نهاد مدیریت شهری با مجلس داشتید؛ هرچند که مهمترین نیاز و خواسته شما، که همان مدیریت یکپارچه و هماهنگ شهری است، هنوز به صحن مجلس راه نیافته است که امیدواریم این لایحه که به همت شما و همکاران تان تحویل دولت محترم شده است، در اسرع وقت و پس از طی مراحل کارشناسی به مجلس راه یابد و زمینه‌ساز مهمترین تغییر در تاریخ بلدیه کشور، بعد از تاسیس آن گردد.

از خداوند متعال برای شما تداوم عزت و موفقیت و توفیق خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسأله داریم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید