سهام عدالت تا سه ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود

  • سیاسی
  • سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۵:۴۸
    کد خبر :93635

رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: در جلسه کمیسیون اقتصاد با کرباسیان توافق شد که در راستای آزادسازی سهام عدالت و انتقال مالکیت این سهام به مردم طرح یا لایحه ای تا ۳ ماه آینده به سرانجام برسد.

محمد رضا پور ابراهیمی در گفتگو با  مهر، در خصوص جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد گفت: در این نشست وزیر اقتصاد و معاونانشان حضور داشتند و در خصوص برنامه های کاری این وزارتخانه در ۴ سال آینده صحبت شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولویت مسائل اجرایی کشور درباره مسائل اقتصادی است و در این راستا قصد داریم با تعامل و همکاری با وزارت اقتصاد براساس یک جدول زمانبندی به مشکلات اقتصادی رسیدگی شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز تأکید شد که با همکاری وزارت اقتصاد و نهادهای مسئول به موضوعاتی مانند اصلاح نظام بانکی رسیدگی شود.

پورابراهیمی افزود: بحث آزادسازی سهام عدالت و انتقال مالکیت این سهام به مردم در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت و توافق شد در این رابطه طرح یا لایحه ای تا ۳ ماه آینده به سرانجام برسد.

رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: نهایی شدن قانون مالیات برارزش افزوده از محورهای دیگر مورد بررسی در جلسه کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد بود و در این راستا همکاری های خوبی بین تیم مالیاتی وزارت اقتصاد با کمیسیون اقتصاد مجلس وجود دارد.

وی افزود: لایحه اصلاح نظام گمرکی و همچنین توجه جدی به خصوصی سازی و کاهش تصدی گری دولت از دیگر موضوعاتی بود که در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصاد افزود: امیدوارم با تفاهم و تعامل بین مجلس و دولت گام های مثبت در اقتصاد کشور برداشته شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید