نوبخت:رییس جمهوری وظیفه سخنگویی رابه بنده حقیر ابلاغ کردند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۴:۴۹
    کد خبر :93491

سخنگوی دولت دوازدهم گفت:رییس جمهوری وظیفه سخنگویی رابه بنده حقیر ابلاغ کردند.

به گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت سالگرد شهادت امام محمد باقر (ع) درمورد ادامه فعالیت خود در مسئولیت سخنگویی در دولت دوازدهم اظهارکرد: سخنگویی ماموریتی است که رییس جمهوری به هرفردی می توانند بدهند که دستور آن به بنده حقیر ابلاغ شد.
وی همچنین در این نشست خبری از نمایندگان فهیم و نکته سنج و همراه ملت در مجلس شورای اسلامی به دلیل رایی که به وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم دادند، تشکر کرد.
سخنگوی دولت گفت: نمایندگان مجلس رای قاطعی به وزیران پیشنهادی دادند، آنان رای قاطع ملت در ٢٩ اردیبهشت را عینیت بخشیدند و امیدوارم دولت دوازدهم از پشتیبانی مجلس به نحو شایسته برخوردار باشد تا وعده هایی که رییس جمهوری در راستای مطالبات مردم دادند، محقق شود.
سخنگوی دولت در ادامه به موضوع خرید تضمینی گندم اشاره کرد و گفت: تا پنج شهریور ماه جاری هفت میلیون و ٧٨٠ هزار تن به ارزش ١١ هزار و ٤٨٠ میلیارد تومان خریداری شد که از این میزان، هفت هزار و ٤٣٠ میلیارد تومان آن پرداخت شد.
نوبخت در خصوص جایگزینی تاکسی های فرسوده نیز گفت: تا ٥شهریور ماه، ٥٤ هزار و ٤٥٦ دستگاه تاکسی جایگزین شد.
وی همچنین درمورد ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی یادآور شد: تا ششم شهریور ماه، ٧٢٤ میلیارد تومان به ٦٩٧ واحد تولیدی اختصاص یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید