کاشت میلیاردها درخت برای جبران سیاست‌های اقلیمیِ ترامپ

    کد خبر :93463

به تازگی کمپینی در آمریکا راه‌اندازی شده تا با کاشت میلیاردها اصله درخت سیاست‌های آب و هوایی دونالد ترامپ تعدیل و بی‌توجهی‌های وی به مساله تغییرات اقلیمی جبران شود.

به گزارش ایسنا، در این کمپین قرار است حدود ۱۰ میلیارد اصله درخت در آمریکا کاشته شود تا سیاست‌های اقلیمی دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور متوازن و جبران گردد.

فعالان این کمپین امیدوارند تا ۲۴ دسامبر سال ۲۰۱۷ حدود ۱۰ میلیارد اصله درخت بکارند و آخرین درخت در روز کریسمس در مقابل کاخ سفید کاشته شود. در این کمپین از مردم درخواست شده تا با اهدای درخت، تولید ۶۵۰ میلیون تن گاز دی‌اکسید کربن که تا سال ۲۰۲۵ در اتمسفر رها می‌شود جبران شود.

فعالان این کمپین اظهار داشتند: از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ، او با برنامه‌های طراحی شده برای کاهش تاثیرات تغییرات اقلیمی ناشی از فعالیت بشر مقابله کرده‌ است. او در برابر آب و هوای سالم برای زندگی روی زمین اعلام جنگ کرده و به همین دلیل ما هم با ارتش درختان به جنگ با او می‌رویم. هر چه تعداد بیشتری درخت و در زمان کوتاه‌تری کاشته شود سریع‌تر می‌توان غفلت دونالد ترامپ در موضوع تغییرات اقلیمی را جبران کرد.

به گزارش روزنامه گاردین، رقم ۶۵۰ میلیون تن گاز دی‌اکسید کربن از تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از قرارداد اقلیمی پاریس محاسبه شده؛ قراردادی که بر اساس آن آمریکا متعهد شده تا سال ۲۰۲۵ میلادی میزان انتشار این گاز گلخانه‌ای را حداقل به ۲۶ درصد پایین‌تر از مقدار سال ۲۰۰۵ کاهش دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید