توضیحات وزیر دفاع درباره تأخیر پرداخت حقوق نیروهای مسلح

    کد خبر :92519

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح در خصوص تاخیر و کسری پرداخت حقوق نیروهای مسلح توضیحاتی ارائه کرد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه وزارت دفاع به موضوع معیشت نیروهای مسلح توجه ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: آنچه که مسلم است در فضای مجلس و دولت نسبت به معیشت کارکنان نیروهای مسلح و مردم توجه ویژه‌ای وجود دارد، حتما من هم تلاش خواهم کرد که قانون در مورد معیشت کارکنان نیروهای مسلح به ویژه در مورد بازنشستگان اجرا شود.

وی افزود: بر اساس قانون، حقوق نیروهای مسلح 20 درصد نسبت به هم ترازان خود در سایر دستگاه‌ها بیشتر است که این تفاوت به دلیل سختی و وضعیت خاص کاری نیروهای مسلح است که حتما با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم.

*حقوق کارکنان نیروهای مسلح کامل پرداخت می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح در پاسخ به این موضوع که “گفته می‌شود حقوق مرداد ماه نیروهای مسلح با تاخیر پرداخت شده و حقوق 23 روز از حقوق مرداد ماه را دریافت کرده‌اند؟” گفت: حتما حقوق کارکنان نیروهای مسلح کامل پرداخت می‌شود، این شرایط یک اختلاف محاسبه‌ای بین نیروهای مسلح و بخش‌های مرتبط همانند سازمان برنامه است.

امیر حاتمی همچنین خاطرنشان کرد: این موضوع در حال پیگیری و رسیدگی است؛ یک اختلاف محاسبه در بودجه است که حتما به نتیجه می‌رسد و جای دغدغه‌ای برای کارکنان نیروهای مسلح نیست.

وزیر دفاع و پشتیبانی و نیروهای مسلح ادامه داد: آن چیزی که نیروهای مسلح برداشت‌شان بود که مربوط به بخش حقوق است، پرداخت شده و استنباط سازمان برنامه این است که، مابقی در همین پولی که این ماه تخصیص پیدا کرده وجود دارد، ولی نیروهای مسلح معتقدند که این وجود ندارد، این موضوع یک اختلاف محاسبه است که رسیدگی می‌شود.

*پرداخت ما به تفاوت حقوق نیروهای مسلح حتمی است

امیر حاتمی در پاسخ به این سوال که اگر مابه تفاوتی وجود داشته باشد به نیروهای مسلح پرداخت می‌شود، گفت: پرداخت ما به تفاوت حتمی است و حتما حقوق کارکنان نیروهای مسلح پرداخت خواهد شد و چیزی از حقوق آن‌ها کسر نخواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دیر پرداخت شدن حقوق مرداد ماه نیروهای مسلح نیز مربوط به این اختلاف حساب‌ها بود.

خانه ملت

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید