سيد حسن خميني: چشم به راه قدرت دولت و رييس جمهور هستيم

  • سیاسی
  • یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۱۹
    کد خبر :91797

تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) اظهارداشت: مطمئن هستیم که دکتر روحانی بیش از هر کس دیگری بر مسئولیت سنگینی که مردم بر دوش این دولت گذاشته‌اند، واقف هستند و امروز جامعه ما امیدوار و آماده گذر از سختی‌هایی است که بر اثر علل مختلف بوجود آمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام راحل و تولیت آستان مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مراسم تجدید میثاق دولت با آرمان های امام راحل ضمن تبریک هفته دولت، گفت: مردم با عزم خود در انتخابات دولت دوازدهم را سر کار آوردند و مجلس نیز به اعضای کابینه رأی اعتماد خوبی داد و امروز همه چشم‌ به راه توانمندی‌ها و قدرت دولتمردان دراجرای امور هستند.

به گزار شنامه نیوز، تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) اظهارداشت: مطمئن هستیم که دکتر روحانی بیش از هر کس دیگری بر مسئولیت سنگینی که مردم بر دوش این دولت گذاشته‌اند، واقف هستند و امروز جامعه ما امیدوار و آماده گذر از سختی‌هایی است که بر اثر علل مختلف بوجود آمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی خاطر نشان کرد: امروز همه منتظر عمل به وعده‌های بزرگی هستند که در دوران انتخابات داده شده و رییس جمهور در پایبندی به آنها تأکید داشتند و مطمئنم و می‌دانم که رییس جمهور به عهده خود با مردم پایبند هستند و ما در آینده حتماً شاهد روزهای بهتری خواهیم بود.

تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) با بیان اینکه تلاش دولتمردان می‌تواند موجب برطرف شدن سختی‌های زندگی مردم باشد، گفت: وقتی دینداران عرصه حکومت را به عهده می‌گیرند، می‌دانند که حل مشکلات مادی مردم بهترین راه برای ترویج دینداری مردم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید