اجرای کنسرت خواننده معروف در برج میلاد

    کد خبر :91720

کنسرت شهرام شکوهی با اجرای قطعه جدید “مجنون تنها” در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.
شهرام شکوهی خواننده پاپ در روز 13 شهریورماه در دو سئانس در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود و منتخبی از آثار آلبوم‌های قبلی خود را اجرا می‌کند.

آخرین اجرای شکوهی در تهران به 8 ماه قبل برمی‌گردد که این خواننده در قالب جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفت و از دو قطعه جدید خود نیز رونمایی کرد. این خواننده در کنسرت 13 شهریور نیز یک قطعه جدید با نام “مجنون تنها” را اجرا خواهد کرد.

“مدارا”، “تا نفس هست”، “من و تو”، “انگیزه”، “ای دل نرو”، “لیلی و مجنون”، “عاشقان”، “توبه شکستم”، “وای از هوس”، “دل دیوانه” و “داغ اون روزا” پرطرفدارترین قطعاتی است که شکوهی معمولاً در همه کنسرت‌هایش اجرا می‌کند.

رهبری ارکستر شهرام شکوهی در کنسرت پیش رو بر عهده امیرحسین کاشانیان است که در کنسرت این خواننده در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر نیز با همراهی نوازندگی چون عادل فلاح (پیانو و کیبورد)، نیما غفاری (درامز)، رامبد رأفت (گیتار بیس)، مهدی پاشا زانویی (پرکاشن)، احسان یزدانی (کیبورد)، سام میرزایی (گیتار اسپنیش)، محمود عریانی (ویولن) و آرش آذر (دودوک، کلارینت) روی صحنه رفت.

شکوهی پس‌ازاین کنسرت تا پایان شهریورماه در چند شهرستان کشور نیز روی صحنه می‌رود.

تازه‌ترین آلبوم شهرام شکوهی نیز تا پایان سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود. این خواننده پیش‌ازاین سه آلبوم “مدارا”، “کولی عشق” و “تا نفس هست” را منتشر کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید