سرنوشت بازیگران سریال محبوب قدیمی

    کد خبر :91672

سریال کانادایی « قصه های جزیره » (با نام اصلی « جاده ای به اَونلی – Road to Avonlea ») بود که

هر جمعه ها میزبان خانواده های ایرانی بود و مخاطب بسیاری در به خود جلب کرده بود.

این سریال داستان دختری به نام سارا را به تصویر می کشید که پس از مرگ والدینش به جزیره ای می آمد

و با اقوامش زندگی جدیدی را آغاز کند و در همین حین با آدمهای جزیره و داستانهای متفاوتشان مواجه می شد.

از پخش این سریال در تلویزیون ایران سالها می گذرد و امروزه مخاطبان ایرانی سریالهای روز جهان را همزمان با پخش جهانی تهیه کرده و دنبال می نمایند

و تعداد این سریالها به حدی زیاد شده که امکان انتخاب از میان آنها دشوارترین تصمیم ممکن به نظر می رسد!

این بار در گزارش صمیم گرفته ایم تا بار دیگر به سراغ این سریال قدیمی برویم

و سرنوشت بازیگران این سریال محبوب را بررسی نمائیم تا اگر شما هم جزو طرفداران این مجموعه بودید، خاطراتتان تجدید شود.
سریال قصه های جزیره

سارا پلی (Sarah Polley): بازیگر نقش اصلی سریال « قصه های جزیره » سارا پلی بود که با نام سارا در این سریال حضور داشت. او دختری بود که از شهر به جزیره آمده بود و از این حیث کمی متفاوت از اهالی جزیره رفتار می کرد!

در میان بازیگران این سریال، سارا پلی پیشرفت قابل ملاحظه ای در سینما داشت و در سالهای بعد موفق شد بخاطر نگارش فیلمنامه اقتباسی « دور از او » نامزد دریافت اسکار هم شود. حضور او در دهه اول قرن بیست و یکم در سینما پر رنگ بود اما با آغاز دهه دوم که با ازدواج مجدد او و مادرش شدنش همراه بود، حضور او هم در سینما کمرنگ تر شد و به حاشیه رانده شد.

لالی کادیو (Lally Cadeau) : شخصیت وی در سریال جانت کینگ نام داشت

که مادر خانواده کینگ ها و غمخوار همیشگی منزل بود! او زنی خانه دار و عاشق همسر و فرزندانش بود و همواره سعی می کرد تا آرامش در خانه برقرار باشد اما در این راه گاهی ناموفق بود!

لالی کادیو بازیگر کانادایی بود که در نمایش های صحنه ای و رادیویی بسیاری به ایفای نقش پرداخت و جوایز متعددی هم دریافت کرد اما پس از آخرین حضورش در سریال تلویزیونی (Murdoch Mysteries ) در سال ۲۰۱۰ ،

هرگز در مقابل دوربین دیده نشد و به نظر می رسد که تصمیم گرفته بازنشسته شود تا به همراه همسر، یک دختر و دو پسرش زندگی آرامی را تجربه نماید.

مگ رافمن ( Mag Ruffman) : وی ایفاگر نقش اولیویا کینگ در سریال بود که نسبت به دیگر اعضای خانواده کینگ ها که معمولاً خود را بالاتر از دیگران می پنداشتند، از نگاه دلسوزانه و معتدلی برخوردار بود.

او در ادامه سریال با جسپر دیل ازدواج میکرد و نامش به اولیویا دیل تغییر می کرد.

رافمن کماکان فعالیتش را در مقابل دوربین ادامه داده اما اغلب به عنوان مجری شناخته می شود. او مجری شبکه W Network که شبکه ای مخصوص زنان در کاناداست می باشد و همچنین همانند نقشش در سریال،نویسنده است و کتابی هم منتشر کرده است. آخرین حضور او در سریال « Murdoch Mysteries » بوده که در سال ۲۰۱۶ پخش شده.

سدریک اسمیت (Cedric Smith) : بازیگر نقش آلک کینگ که دایی سارا و برادر هتی کینگ در سریال بود.

مرد مزرعه داری که به کشاورزی مشغول بود و زندگی اش را با شرافت دنبال می کرد هرچند که اغلب مورد حسادت اهالی جزیره به واسطه موقعیت نسبتاً بهتر مالی اش قرار می گرفت!

اسمیت علاوه بر بازیگری، خوانندگی و صداپیشگی را هم بصورت حرفه ای دنبال می کرد و حتی در این راه موفقیت هایی هم به دست آورده بود اما در نهایت نتوانست خود را در سینما مطرح نماید و بازیگر تلویزیونی باقی ماند که در بیش از ۱۰۰ سریال و تله فیلم کانادایی به ایفای نقش پرداخته است.آخرین حضور او در مقابل دوربین مربوط به فیلم کوتاه « Life on Juniper » در سال ۲۰۱۵ بوده است.

جکی بروز (Jackie Burroughs) : او ایفاگر نقش هتی کینگ در سریال بود. معلمی سخت گیر، یک دنده و بسیار لجباز که خواهر آلک و اولیویا کینگ بود. هتی کینگ علی رغم قلب رئوفی که داشت، زن خود راُی و لجبازی بود و به همین دلیل کمتر کسی در جزیره به او علاقه داشت!

جکی بروز بازیگر کانادایی این نقش، موفقیت های زیادی را در عرصه تئاتر و تلویزیون کانادا تجربه کرد و اما هرگز نتوانست شهرت خود را به خارج از مرزها ببرد و کماکان تنها تصویر بین المللی او که با آن به یاد آورده می شود، ایفای نقش هتی کینگ در سریال « قصه های جزیره » می باشد.جکی بروز در سال ۲۰۱۰ بر اثر ابتلا به سرطان معده درگذشت.

جما زامپروگنا (Gema Zamprogna) : وی ایفاگر نقش محبوب فلیسیتی کینگ در این سریال بود. دختر بزرگ خانواده کینگ که معمولاً مسئولیت پذیر بود و باهوش تر از دیگر فرزندان این خانواده محسوب می شد! او در نهایت با گاس پایک پیمان ازدواج می بندد در حالی که گاس پایک بر اثر یک اتفاق نابینا شده بود.

جما زامپروگنا اغلب به واسطه ایفای نقش فلیستی کینگ در سریال « قصه های جزیره » شناخته می شود و دیگر نقش آفرینی هایش در سریالهای کانادایی هرگز به چشم نیامد. او بعدها بازیگری را کنار گذاشت و به شغل خانوادگی شان که آموزش رقص و حرکات موزون بود پرداخت و هم اینک نیز باشگاه خود را دایر کرده و اداره می کند.

زاخاری بنت (Zachary Bennett) : بازیگر نقش فلیکس کینگ که پسر بزرگ خانواده کینگ محسوب می شد و همیشه دردسرساز بود! فلیکس بعدها در سریال با دختر آقای پتیبن به نام ایزی دوستی صمیمانه ای برقرار می کند و در آینده دوستی آنان به رابطه ای عاشقانه منجر می شد.

زاخاری بنت بازیگر کانادایی است که در سریالهای کانادایی بسیاری به ایفای نقش پرداخته است اما او هم هرگز نتوانست خارج از مرز خود موفقیتی کسب نماید. از بنت در هفته های گذشته فیلم « Maudie » به نمایش درآمده که بازیگران اصلی آن اتان هاوک و سالی هاوکینز می باشند و او بازیگر نقش مکمل فیلم است.

مایکل ماهونن (Michael Mahonen) : او بازیگر نقش گاس پایک در سریال بود که در مدرسه به دلیل نداشتن خانواده مورد تمسخر واقع می شد اما او مرد شریفی بود و به دنبال زندگی شرافتمندانه می گشت.

او در سریال عاشق فلیسیتی کینگ می شد اما بعدها برای یافتن سرنخی از مادرش به سفر می رفت و بعد از مدتها در حالی که گمان می رفت از دنیا رفته باشد،

او را زنده یافتند در حالی که بینایی اش را از دست داده بود. فلیسیتی حاضر به ازدواج با او می شود.

ماهونن با ایفای نقش گاس پایک در این سریال در کانادا به شهرت رسید اما به دلیل اختلاف با سازندگان از پروژه جدا شد و بعدها تبدیل به نویسنده و کارگردان مستقل شد.

او هرگز نتوانست در سینما به جایگاه بین المللی دست پیدا کند و آخرین اثرش نیز فیلم کوتاه « Crangle’s Collision » بود که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید