جای خالی بزرگ آقا در “شهرزاد”

    کد خبر :91661

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت ساخت فصل سوم سریال شهرزاد گفت: قرار بر این بود تا پایان هفته گذشته فیلمبرداری فصل سوم شهرزاد آغاز شود اما هنوز خبری از سوی گروه سازنده داده نشده و فکر می‌کنم فیلمبرداری طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

وی درباره مضمون فصل سوم شهرزاد افزود: فصل سوم این سریال ادامه‌ای بر داستانی است که در فصل دوم برای مخاطب روایت شده است. فیلمنامه این سریال از ابتدا برای سه فصل نوشته شده و در اختیار ما قرار گرفت و آن گونه نبود که چون از فصل اول استقبال شد سازندگان به فکر ساخت فصل‌های بعدی این سریال بیفتند.

بازیگر سریال “ویلای من” با اشاره به حضور پررنگ خود در فصل سوم، در مورد احتمال ساخت فصل چهارم این مجموعه تصریح کرد: نقش من در فصل سوم با همان قدرت فصل دو و در راستای تقویت داستان پیش می‌رود. گمان می‌کنم مخاطب فصل سوم شهرزاد که فصل آخر آن است را بیشتر دوست داشته باشد.

وی نقدهای مخاطبان نسبت به فصل دوم سریال را اینگونه تشریح کرد: در فصل دوم شهرزاد یکی از ستون‌های اصلی سریال یعنی علی نصیریان در نقش بزرگ آقا از مجموعه رفت و همین عاملی شد تا پر کردن جالی خالی آن توسط تغییرات صورت گرفته و بازیگران جدید کمی زمان ببرد و شاید همین عاملی بود تا مخاطب در چند قسمت اول نقدهایی را به مجموعه وارد می‌کرد.

بازیگر سریال معمای شاه درخصوص برخی ناراحتی‌های بوجود آمده در مسابقه ادابازی بین برخی هنرمندان در برنامه خندوانه تاکید کرد: در مسابقه ادابازی برنامه خندوانه کری‌خوانی مزه می‌دهد و رجزهایی هم خوانده می‌شود که در ادامه ممکن است گاهی ناراحتی هایی پیش آید. از نظر من این اتفاقات بیشتر برای گرم کردن برنامه است و در اصل دلخوری چندانی وجود ندارد.

ناصرنصیر حضور خود در فصل قبلی مسابقه ادابازی را اتفاقی شیرین دانست و خاطرنشان کرد: به هر صورت هرکس دوست دارد در مسابقه برنده شود ولی این دلیلی برای دلخوری و ناراحتی نیست و اگر حس رقابتی هم باشد در انتهای برنامه به اتمام می رسد. من تجربه خوبی در این مسابقه داشتم و خوشبختانه هیچ ناراحتی و دلخوری با گروه مقابل برایم پیش نیامد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید