قیمت ویزای اربعین چقدر است؟

    کد خبر :91214

نظافتی با بیان اینکه امسال بر خلاف سال های گذشته نیازی به تهیه ارز نیست، اظهار کرد: زائران بعد از انجام ثبت نام های اولیه و گرفتن کد رهگیری با اعلام قبلی سازمان عتبات عالیات، در مرحله دوم باید مبلغ 40 دلار را به ریال ایرانی از طریق سامانه سما واریز کنند که این واریزها از سامانه سه بانک ملت ، ملی و سپه انجام می شود.

محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به ثبت نام زائران اربعین اظهار کرد: ثبت نام در سامانه سما برای دریافت ویزای اربعین از روز 4شنبه یکم شهریورماه ساعت 10 صبح آغاز شده و تا روزهای آینده ادامه دارد.

وی افزود: تا این لحظه 6 هزار و 860 نفر ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای افرادی که خارج از سامانه سما ثبت نام کرده بودند حوادثی رخ داد و عده ای از آن ها نتوانستند از مزایای بیمه بهره مند شوند،ادامه داد: حادثه سال گذشته سبب شد تا امسال ستاد مرکزی اربعین تمام ثبت نام زائران را از طریق سامانه سما انجام دهد.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به صدورویزا در چند روز آینده گفت: در چند روز آینده صدور ویزا از 4 مرکز در تهران، اهواز، مشهد و کرمانشاه آغاز و به سراسر کشور ارسال می شود، همچنین تا اول مهرماه 12 مرکز دیگر به این 4 مرکز اضافه می شود.

وی با بیان اینکه زائران باید در 2 هزار و 400 دفتر زیارتی که به عنوان مراکز رسمی هستند ثبت نام کنند، افزود:سامانه طوری طراحی شده که با نوشتن آدرس محل سکونت در ثبت نام اولیه نزدیک ترین دفتر زیارتی نشان داده می شود.

نظافتی در پایان با بیان اینکه امسال بر خلاف سال های گذشته نیازی به تهیه ارز نیست، اظهار کرد: زائران بعد از انجام ثبت نام های اولیه و گرفتن کد رهگیری با اعلام قبلی سازمان عتبات عالیات، در مرحله دوم باید مبلغ 40 دلار را به ریال ایرانی از طریق سامانه سما واریز کنند که این واریزها از سامانه سه بانک ملت ، ملی و سپه انجام می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید