مشخصات موتو ایکس 4 هم‌زمان با دریافت تأییدیه FCC فاش شد

    کد خبر :91043

برخلاف شایعات پیشین، رونمایی از موتو ایکس ۴ امروز صورت نگرفت؛ اما مشخصات این دستگاه در رسانه‌ها انتشار یافت

سازمان FCC تأییدیه‌ی این دستگاه را در ایالات متحده صادر کرد و در همین زمان، مشخصات کامل آن نیز فاش شد. شناسه‌ی FCC این دستگاه IHDT56WK1 و شماره‌ی مدل آن در آمریکا XT-1900-1 است.

این گوشی مجهز به یک نمایشگر امولد با ابعاد ۵.۲ اینچ و وضوح تصویر فول اچ‌دی است که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. موتو ایکس ۴ از یک چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۳۰ بهره می‌برد که شامل یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۰۸ است؛ علاوه بر این، حافظه‌ی داخلی آن ۶۴ گیگابایت است و از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت از نوع LPDD4X بهره می‌برد. درگاه کارت حافظه‌ی این گوشی قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی میکرو اس‌دی تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت دارد.

موتو ایکس ۴ از یک دوبین اصلی دوگانه با دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که یکی از آن‌ها تصاویر رنگی را ثبت می‌کند و وظیفه‌ی دیگری، ثبت تصاویر در حالت مونوکروم یا تک‌رنگ است. این قابلیت، به هر دو دوربین امکان می‌دهد تا در شرایط کم‌نور، تصاویر باکیفیت ثبت کنند. موتورولا همچنین در قسمت جلوی این گوشی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه‌ی عریض استفاده کرده است. ظرفیت باتری موتو ایکس ۴، ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و به همراه قابلیت شارژ توربوی ۲۵ واتی عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های آبی استرلینگ، طلایی و مشکی قابل سفارش خواهد بود و با برچسب قیمت ۳۵۰ یورو (۴۱۳ دلار) به فروش خواهد رسید. موتو ایکس ۴ به‌صورت پیش‌فرض اندروید نوقا را اجرا می‌کند.

با وجود اینکه موتورولا برنامه‌ای برای برگزاری مراسم در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ ندارد؛ اما مراسم لنوو در ۳۱ آگوست (۹ شهریور) برگزار خواهد شد. با این حال اگر اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد، هیچ محصولی از موتورولا رونمایی نخواهد شد. در نتیجه برای مشاهده‌ی این گوشی، باید تا اتمام نمایشگاه برلین منتظر بمانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید