«باباحاجی به نوستالژی بازهای سینما معروف بود»

اعلام زمان مراسم تشییع خبرنگار باسابقه ورزشی

    کد خبر :90753

مراسم تشییع ایرج باباحاجی ـ خبرنگار باسابقه ورزشی ـ فردا (چهارم شهریور ماه) در ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیکر ایرج باباحاجی که شب گذشته (پنجشنبه) درگذشت، شنبه (۴ شهریور ماه) ساعت ۱۰ صبح به ورزشگاه شیرودی برده می‌شود و بعد از انجام مراسم تشییع، برای خاکسپاری به بهشت زهرا (س) منتقل خواهد شد.

پیکر ایرج باباحاجی سپس در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده خواهد شد.

رضا خدادادی، سردبیر روزنامه گل در گفت‌وگو با ایسنا درباره ویژگی‌های شخصیتی ایرج باباحاجی گفت: باباحاجی بیش از ۱۵ سال سابقه کار رسانه‌ای در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سینمایی و ورزشی را داشت. او در میان اهالی مطبوعاتی به نوستالژی بازهای سینما معروف بود و بسیاری از دیالوگ‌های فیلم‌های قدیمی و داستان‌هایی که مربوط به گذشته بود که برای نسل امروز می‌تواند جذابیت داشته باشد را می‌دانست. او گنجینه این اطلاعات بود.

سردبیر روزنامه گل افزود: ایرج بابا حاجی در ۱۰ سال آخر فعالیت خود به حوزه ورزشی آمد که ما در این سال‌ها کنار او در روزنامه گل کار کردیم. باباحاجی خبرنگار زحمت‌کشی بود زیرا در حوزه‌های مختلف خبری فعالیت داشت و آدم پشت میزنشینی نبود. او در همه حال بیشترین زحمت را برای اطلاع‌رسانی می‌کشید و در سال‌های فعالیت خود در روزنامه دنیای فوتبال، گل، سایت کاپ و … فعالیت داشت.

خدادادی با اشاره به اینکه دو فرزند باباحاجی مهمترین حاصل زندگی او هستند، بیان کرد: او نزدیک به ۵۰ سال سن داشت و با وجود شرایط سخت کار روزنامه‌نگاری، زود ازدواج کرده بود و دو فرزند داشت. پسر او یک سال پیش رشته پزشکی قبول شد و امسال نیز دختر او رتبه خوبی در کنکور آورده است. ایرج می‌گفت فرزندانم حاصل عمر من هستند و از اینکه آن‌ها را به جایی رساندم، خوشحالم. فکر می‌کنم این دو جوانی که او به جامعه تحویل داده است مهمترین حاصل زندگی او هستند که آن‌ها را از طریق نان حلالی که از کار خبر به دست آورده، تربیت کرده است.

بابا حاجی خبرنگار باسابقه ورزشی پنج‌شنبه شب بر اثر سکته قلبی در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران درگذشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید