مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی مطرح کرد؛

آماده‌سازی خطوط اتوبوس‌رانی برای بازگشایی مدارس/ پیش‌بینی طرح‌های ویژه‌ برای ایام محرم

    کد خبر :90116

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان برای آغاز فعالیت مدارس گفت: عوامل نظارتی اتوبوس‌رانی در مکان‌های پرمسافر بر مسائل حمل و نقل نظارت می‌کنند.

به گزارش ایلنا،‌ پیمان سنندجی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی شرکت واحد برای بازگشایی مدارس آغاز شده است، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نظافت همه اتوبوس‌ و مینی‌بوس‌های تحت پوشش و شناسایی مراکز فرهنگی (دبستان، دبیرستان، دانشگاه و …) تجاری و اداری در مسیر شبکه خطوط اتوبوسرانی در دستور کار قرار گرفته است. همچنین هماهنگی‌های لازم با مسئولان مربوطه صورت گرفته تا اطلاعات مورد نیاز برای آگاهی یافتن از زمان شروع و پایان کلاس‌های درسی و همچنین تعداد دانش‌آموزان در اختیار شرکت واحد اتوبوسرانی قرار گیرد. این اطلاعات مبنایی برای برنامه‌ریزی جهت سرویس‌دهی مناسب به شهروندان خواهد بود.

سنندجی با تاکید بر اینکه ترمیم ایستگاه‌ و سرپناه‌ها و رفع مشکلات مسیر از دیگر اقداماتی است که پیش از بازگشایی مدارس صورت خواهد گرفت، افزود: خودروهای گشت، سرویس بی‌سیم‌های ثابت و سیار، باجه‌های خطوط، ایستگاه‌ها و سرپناه‌ها پیش از آغاز مدارس آماده‌سازی خواهند شد. همچنین مشکلات مسیر از طریق مدیران مستقر در مناطق پیگیری و تا قبل از بازگشایی مدارس رفع می‌شوند.

سنندجی با اشاره به اینکه پرسنل خطوط ملزم خواهند بود از لباس‌های فرم استفاده کنند، گفت: به شرکت‌های خصوصی تحت نظارت در محدوده سرویس‌رسانی مناطق و محدوده‌ها پیرامون اشتغال حداکثری ناوگان و نظارت بهینه بر عملکرد اتوبوسرانی جمعی دستورالعملی صادر شده است. همچنین هماهنگی‌های لازم در خصوص فعال کردن کلیه باجه‌های فروش کارت بلیت صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید بر اینکه در صورت اعلام نیاز از سوی آموزش و پرورش آمادگی لازم برای تامین سرویس ایاب و ذهاب مدارس با استفاده از میدل‌باس، مینی‌بوس و اتوبوس‌های بخش خصوصی تحت نظارت وجود دارد، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، عوامل گشت از ابتدا تا پایان ساعت کار خطوط در آماده باش کامل هستند و ناوگان خطوط، اشتغال صد در صدی دارند. همچنین هماهنگی‌های لازم با عوامل مستقر در شهرداری‌ها در امر نظارت بر خطوط صورت گرفته است.

سنندجی افزود: همزمان با تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی به ایستگاه‌های مستقر در مجاورت آن‌ها اتوبوس اعزام خواهد شد و عوامل نظارتی نیز در مکان‌های پرمسافر و گلوگاهی شبکه مستقر می‌شوند. به علاوه موارد ترافیکی و مشکلات راهبردی در سطح شبکه خطوط به سرعت به مرکز کنترل ترافیک گزارش خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در تشریح سیستم نظارتی این شرکت گفت: از طریق سایت نظارت تصویری، عوامل مربوطه ناظر عملکرد واحدها بوده و موارد و مشکلات را به مسئولین گزارش خواهند داد. همچنین همکاران در بخش‌های پشتیبانی و فنی به صورت آماده باش هستند و تا 15 مهرماه ازحداکثر توان پرسنلی خود استفاده خواهند کرد.

او در پایان گفت: در ایام ماه محرم به ویژه در تاسوعا و عاشورا طرح‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید