رویترز:انگلیس در ایران هتل می‌سازد

    کد خبر :89853

شرکت «ایزی هتل انگلیس» اعلام کرده است برای ساخت بیش از ۵۰۰ اتاق هتل در ایران به توافق رسیده است.
ایزی هتل انگلیس برای احداث بیش از 500 اتاق هتل در ایران به توافق رسیده است.
به گزارش نامه نیوز ، «گای‌پارسون» رئیس ایزی هتل انگلیس اعلام کرد: شرکت‌های زیادی هم وجود دارد که به دنبال توسعه و احداث هتل در ایران هستند. ما می‌خواهیم در خاورمیانه توسعه و گسترش پیدا کنیم و این برای ما فرصت بسیار مناسبی است.

بر اساس این گزارش هتل‌های زنجیره‌ای دیگر پس از لغو تحریم‌ها از جمله «آکور» فرانسه و «ملیا هتل اینترنشنال» اسپانیا و چند هتل دیگر به ایران رفته‌اند.

وی گفت: ما فکر می‌کنیم اکنون زمان مناسبی است، اما همچنان به رصد کردن شرایط و مذاکره با ایران و نیز توسعه‌دهندگان این هتل ادامه می‌دهیم.

روابط بین ایران و انگلیس در برخی موارد اگرچه بهبود تدریجی در سال‌های اخیر حاصل شده اما همچنان مناسب نیست.

توافق هسته‌ای ایران با کشورهای جهانی در سال 2016 تا حدودی به این مسئله کمک کرد.

بر اساس گزارش شورای گردشگری و مسافرتی جهان ایران سی و سومین کشور گردشگری در جهان است و دولت این کشور امیدوار است که 20 میلیون گردشگر تا سال 2025 جذب کند.

«پارسونز» همچنین گفت: ایزی هتل در جهان به صورت فرانشیز مدیریت می‌شود و مفهوم آن این است که قراردادهای جانبی و فرعی با کارمندان و شرکت‌های همان کشور منعقد می‌شود و این مدل مدیریتی به شرکت اجازه توسعه بدون ریسک و سرمایه‌گذاری مستقیم را خواهد داد.

وی همچنین گفت:‌ اکثر مشتری‌ها احتمالاً ایرانی و از خود ایران خواهد بود و شرکت لزوماً نیازی به افزایش مسافرت‌ها از اروپا یا انگلیس نخواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید