سيد حسن خميني:

از قاليباف و مديران قبلي به نيکي ياد کنيم/ روزهاي بسيار خوبي پيش روي شهر تهران قرار دارد

    کد خبر :89365

توليت آستان مطهر امام خميني (ره) اظهارکرد: جا دارد از مديران قبلي و قاليباف نيز به نيکي ياد کنيم اما هر نقطه اي مي تواند آغاز حرکت بهتر و رو به جلو باشد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن خميني، توليت آستان مطهر امام خميني (ره) طي سخناني در مراسم تجديد پيمان شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران ضمن تبريک انتخاب شورا و شهردار جديد گفت: اين مجموعه پتانسيل بزرگي به دنبال دارد و آن هم اعتماد مردم است. در هيچ دوره اي چنين اعتماد قوي مردم و يکدستي در شوراي شهر سابقه نداشته است. اين امر هم براي دوستان مسئوليت مي آورد و هم اميدي در دل مردم ايجاد کرده است تا شهر سالم تر و بهتري را شاهد باشيم.
وي خطاب به اعضاي شورا گفت: قدردان مردم باشيد و توانمندي آنها را دست کم نگيريد و هر چه همت داريد براي خدمت به آنها کار بگيريد.
يادگار امام خاطرنشان ساخت: مجموعه دوستان و ليست اميد سرمايه اي بزرگ و عقبه اي اجتماعي دارند که بايد قدردان اين باشند، البته دائما بايد اين بار مسئوليت را هم بر شانه هاي خود احساس کنيد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن خميني ضمن تبريک انتخاب نجفي به عنوان شهردار تهران تاکيد کرد: آقاي نجفي از کابينه مهندس موسوي تا کابينه آقايان هاشمي و خاتمي و در دوره هاي مختلف در حوزه هاي متعدد صنعتي، اجتماعي، فرهنگي و شوراي شهر حضور داشتند. اين انتخاب بسيار شايسته اي است و مطمئن هستم همت و تلاش ايشان و کمک اعضاي شورا روزهاي بسيار خوبي پيش روي شهر تهران قرار خواهد داد.
وي با اشاره به مشکلات شهر تهران گفت: شهرداري طبيعتا با توجه به حجم ارتباط خود با مردم، داراي يک بروکراسي است و دوستان مي توانند با توجه به راهکارهايي که وجود دارد به سمت حل و فصل راحت تر و ارزان تر مشکلات پيش روند.
توليت آستان مطهر امام خميني (ره) افزود: جا دارد از مديران قبلي و قاليباف نيز به نيکي ياد کنيم اما هر نقطه اي مي تواند آغاز حرکت بهتر و رو به جلو باشد.
حجت الاسلام سيد حسن خميني خطاب به اعضاي شوراي پنجم تاکيد کرد: نسبت به مشکلات و تخلف مالي در شهرداري با حساسيت بسيار بالا برخورد کنيد. نبايد گرد هيچ اتهام مالي بر دامن شورا و مديريت شهري بنشيند تا هر کسي نقدي در اين زمينه دارد، به روشني بشود پاسخ گفت و اين سرمايه سنگين دستخوش حرکت هاي نابخردانه در اين زمينه قرار نگيرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید