چند خبر کوتاه از تلویزیون:

از پخش «بومرنگ» تا بازپخش «ملکه‌های فرانسه»/ سریالهای جدید آی فیلم با دوبله انگلیسی

    کد خبر :89273

برنامه تلویزیونی «بومرنگ» به کارگردانی مهدی محمدی از تاریخ ۴ شهریورماه از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

برنامه تلویزیونی «بومرنگ» عنوان تازه ترین برنامه تلویزیونی محمد حسین رضوی در مقام تهیه کننده است که از تاریخ 4شهریورماه در ساعت 19:30 از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.
برنامه تلویزیونی «بومرنگ» رویکردی اجتماعی دارد و با محوریت ترویج زندگی ایرانی اسلامی، حفظ کیان خانواده و ترویج فرهنگ بهینه مصرف کردن در قالب یک برنامه سرگرم کننده و آموزنده تهیه و تولید شده است.
این برنامه هرشب از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت، کارگردانی آن بر عهده مهدی محمدی و تمامی لوکیشن های آن در شهر مشهد بوده است.
برنامه تلویزیونی «بومرنگ» در 42 قسمت ساخته شده و عبدالله روا اجرای این مستند مسابقه را بر عهده داشته است.
«بومرنگ» جز تاره ترین برنامه های موسسه فرهنگی و هنری هشت اقلیم محسوب می‌شود که تهیه کنندگی آن بر عهده محمد حسین رضوی است.

«ملکه‌های فرانسه» حسن فتحی در شبکه چهار
تله تئاتر «ملکه‌های فرانسه» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی علی اصغر آزادان پنجشنبه 2 شهریور به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
«ملکه‌های فرانسه» تله تئاتری تک قسمتی است که در سال 1373 تهیه شده است. متن این نمایشنامه را تورنتون وایدر به نگارش درآورده‌است و داستان آن درباره وکیلی است که در یکی از ایالت‌های آمریکا به قصذ اخاذی از زنان فرانسوی مقیم آمریکا، به آنها وعده تاج و تخت میدهد.
در تله تئاتر «ملکه‌های فرانسه» مرحوم جمشید اسماعیل خانی، مرحوم مهری مهرنیا،محبوبه بیات، فریبا متخصص و فرزانه نشاط‌خواه ایفای نقش میکنند.
شبکه چهار سیما به صورت هفتگی پنجشنبه ها ساعت 23 یک تله تئاتر و یا تله فیلم را روانه آنتن پخش می کند.

کانال زبان‌ انگلیسی شبکه آی فیلم نمایش می دهد

مجموعه تلویزیونی «اگه بابام زنده بود» به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه کنندگی محمد رضایی، که در انگلیس دوبله شده است، از کانال انگلیسی این شبکه به روی آنتن می رود.

فیلمنامه «اگه بابام زنده بود» را جابر قاسمعلی به نگارش درآورده است. این مجموعه تلویزیونی درباره جوانی به نام تیمور است که با کمک دوستان خود قصد دارد نقشه یک سرقت را عملی کند. تیمور که به خاطر خرده دزدی‌هایش به زندان افتاده، پس از آزادی درمی‌یابد که مادرش با مردی به نام مبارکی ازدواج کرده است. مبارکی، که فرد خسیسی است، تلاش می‌کند تا همه چیز را مجانی به‌دست‌آورد، حتی شده با گدایی! تیمور که به تازگی از زندان آزاد شده، به همراه دوستانش که همگی از بی‌کاری و بی‌پولی رنج می‌برند، در قالب دستفروش روبه­روی محل مورد نظرشان بساط پهن می‌کنند تا نقشه خود را در فرصتی مناسب اجرا کنند.

بازیگرانی همچون پرویز فلاحی‌پور، سیامک انصاری، مهرانه مهین ترابی، نادر سلیمانی، زهرا اویسی، اشکان خطیبی، لیدا عباسی، محسن قاضی مرادی و مهوش وقاری در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از جمعه 3 شهریور، هر شب ساعت 00:30 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های05:30، 11:30 و 16:30همان روز به روی آنتن خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید