کنسرت ماریو چاتسو ایتالیایی در خرمشهر

    کد خبر :88821

ماریو چاتسو؛ نوازنده ارکستر ملی بادی رم ایتالیا ضمن برگزاری مسترکلاس‌هایی در تهران، کنسرتی را در خرمشهر روی صحنه خواهد برد.

به گزارش ایلنا، مایو چاتسو ایتالیایی جمعه ۳ شهریور کنسرتی را با همراهی دو نوازنده ایرانی از ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس خرمشهر برگزار می‌کند.

در این اجرا که یک کنسرت آموزشى محسوب می‌شود و طی آن ماریو چاتسو به سخنرانی نیز خواهد پرداخت رخشا قاضى زاده (نوازنده پیانو) و بهار علائى‌نسب (نوازنده پیانو) او را همراهی خواهند کرد.

در این کنسرت قطعاتی از آهنگسازان ایرانى و ایتالیایى اجرا می‌شود و در ادامه چاتسو به بررسى تکنیک‌هاى آهنگسازى آنان با حضور دانشجویان و هنرجویان موسیقی می‌پردازد.

این در حالی است که ماریو چاتسو طی یک هفته آینده مسترکلاس آموزشى ساکسوفون، و آهنگسازى براى ساکسوفون (سوپرانو، تنور، آلتو) را با همکاری آموزشگاه “ریشه در خاک” در تهران برگزار می‌کند و طی آن تکنیک‌هاى مدرن سازى و آهنگسازى براى ساز ساکسوفون را تدریس می‌کند.

ماریو چاتسو پیش از این برنده ۱۲ مسابقه اروپایی موسیقی بوده و فوق لیسانس نوازندگی ساکسوفون را از کنسرواتوار بن پورتی دریافت کرده است. ا و همچنین به عنوان نوازنده با ارکسترهای بزرگی ازجمله ارکستر هایدن، ارکستر سمفونیک سیسیلیانا، ارکستر موسیقی معاصر پالرمو، ارکستر فیلارمونیک فرانکو فرارا و ارکستر ملی بادی رم همکاری کرده است.

ماریو چاتسو سابقه برگزاری کنسرت‌های مختلفی در نیز کشورهای مختلف اروپایی و دانشگاه‌های امریکا در کارنامه خود دارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسترکلاس‌های ساکسوفون و آهنگسازی این موزیسین ایتالیایی می‌توانند از طریق شماره تماس‌های ۲۲۷۳۴۹۱۵-۲۲۷۱۳۵۸۶ اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید