مادر آتنا: من بايد طناب دار را گردن قاتل دخترم بيندازم

    کد خبر :88682

قاتل آتنا اصلاني دختربچه 7 ساله اهل پارس آباد مغان شنبه چهارم شهريور در دادگاه کيفري يک استان اردبيل در برابر قضات پاي ميز محاکمه مي‌نشيند.
به گزارش  آريا، دادستان پارس آباد با صدور کيفرخواستي از دادگاه خواستار مجازات اعدام براي اين جنايتکار شده و مادر آتنا اعلام کرده هرگز حاضر به گذشت از قاتل فرزندش نيست و در مراسم اجراي حکم اعدام بايد طناب را به گردن قاتل بيندازد.28 خرداد امسال خبر گم شدن دختر 7 ساله‌اي به نام «آتنا» در شبکه‌هاي مجازي منتشر شد.
براساس اظهارات پدر دستفروش اين دختر خردسال، او براي رفتن به خانه، پدر را ترک کرده و هرگز به خانه نرسيده بود. تحقيقات پليسي و جست و جوهاي محلي ادامه داشت تا اينکه پس از گذشت حدود 22 روز از اين اتفاق، خانواده رنگرز محله که به‌عنوان مظنون پرونده دستگير شده بود جسد متلاشي شده دخترک را در بشکه‌اي در پارکينگ خانه و درون سرکه پيدا کردند.
به اين ترتيب اسماعيل مورد بازجويي قرار گرفت و اعتراف کرد براي سرقت طلاهاي آتنا، او را ربوده و آنقدر دستش را روي دهان او فشرده تا نفس دخترک بند آمده است. با توجه به بازتاب گسترده اين جنايت و حساسيت ماجرا، رسيدگي به پرونده به صورت ويژه انجام شد و در حالي که قاتل آتنا به قتل دو زن ديگر نيز اعتراف کرده است اما پرونده قتل اين دختر به صورت مجزا در دستور رسيدگي و محاکمه قرار گرفته است.
با تکميل تحقيقات اين پرونده، صدور کيفرخواست قتل آتنا اصلاني و پايان بررسي‌هاي جامع قضات دادگاه کيفري استان، متهم روز شنبه اين هفته براي محاکمه در برابر قضات دادگاه کيفري يک استان اردبيل قرار خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید