به مناسبت فرارسیدن روز عرفه و عید سعید قربان:

تعیین و آماده‌سازی جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه ۱۳

    کد خبر :88630

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ گفت: باتوجه به نزدیکی ایام عرفه و عید سعید قربان ولزوم ادای سنت حسنه قربانی گوسفند،جایگاهی به منظور عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه ۱۳ اختصاص یافته و این مرکز موقت برای ارائه خدمات به شهروندان در حال آماده سازی است.

به گزارش ایسنا عساری با بیان اینکه هرساله درروز عید سعید قربان مردم مسلمان و مومن ایران اسلامی براساس تعالیم دین مبین اسلام قربانی و آن را میان فقرا و نیازمندان توزیع می کنند،گفت: در این راستا به مناسبت فرارسیدن ایام عرفه و عید سعید قربان و ادای سنت حسنه قربانی گوسفند جایگاهی به مساحت حدودی ۱۵۰۰مترمربع درنشانی:خیابان دماوند ، بعد از پل خاقانی ، انتهای خیابان هاشمی، جنب بوستان زیتون اختصاص یافته و اقدامات لازم شامل تسطیح ، نصب داربست ، نصب چادر، آماده‌سازی آغل‌ها در دست اجراست.

وی با اشاره به برپایی غرفه‌های عرضه دام ، کمیته امداد و .. اظهارکرد: شهروندان می‌توانند در روزهای عرفه و عید سعید قربان با مراجعه به این مرکز نسبت به تهیه دام سالم اقدام و نذورات خود را در فضایی بهداشتی ذبح کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ،عساری در پایان گغت: به منظور ایجاد اوقات شاد ومفرح جهت تمامی سنین،آموزش‌های شهروندی وآشنایی با مسائل شرعی، مرکز فرهنگی درمجاورت مرکز عرضه دام برپا شده که شامل غرفه‌هایی با کارکردهای مختلف فرهنگی و مدیریت پسماند است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید