رییس کنگره دندانپزشکی نقش جهان:

خدمات دندانپزشکی در ایران ارزان است

    کد خبر :88624

رییس کنگره دندانپزشکی نقش جهان گفت: کنگره دندانپزشکی نقش جهان یکی از پر متقاضی‌ترین کنگره‌ها پس از کنگره دندانپزشکی تهران محسوب می‌شود و می‌تواند اعتباری برای شهر اصفهان باشد.

به گزارش ایسنا، کوروش رحیمی در نشست خبری کنگره دندان پزشکی نقش جهان اظهار کرد: کنگره دندانپزشکی نقش جهان اولین کنگره در منطقه با برند اصفهان است که پس از کنگره دندانپزشکی ایران در تهران بیشترین استقبال را داشته است. یک هزار دندانپزشک از سراسر کشور و حتی جهان در آن ثبت نام کردند که چنین سابقه حضوری در هیچ یک از کنگره‌های کشور وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد ثبت نام کنندگان این کنگره خارج از اصفهان هستند، افزود: کنگره‌های بزرگ در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و اهواز برگزار می‌شود و کنگره منطقه‌ای یعنی تمام استان‌های اطراف و جنوبی کشور می‌توانند در آن شرکت کنند.

رییس کنگره دندانپزشکی نقش جهان ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ هزار دندانپزشک در کشور وجود دارند و به دلیل تمرکز زدایی باید به سمت کنگره‌های استانی حرکت کنیم. این کنگره‌ها کیفیت بالایی دارد و مثل آنچه در تهران برگزار می‌شود باید در مناطق نیز برگزار شود.

رحیمی اظهار کرد: در خصوص دندانپزشکی باید تمرکز زدایی صورت پذیرد و سعی می‌شود که در این کنگره‌ها به خصوص کنگره نقش جهان تکنیک‌های جدید بررسی شود تا هر شهرستان یک پایتخت علمی دندانپزشکی باشد.

وی تصریح کرد: در این کنگره سه سخنران بین المللی خواهیم داشت و در سال آینده با ارتباطات بین‌المللی این کنگره را عظیم‌تر و بین المللی برگزار خواهیم کرد چرا که امسال متوجه شدیم که پزشکان سراسر جهان علاقه مند به حضور در اصفهان هستند.

رییس کنگره دندانپزشکی نقش جهان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین کنگره‌هایی بُعد گردشگری نیز داشته و استقبال بی نظیر از آن موجب افزایش حضور افراد در اصفهان می‌شود. خدمات دندان پزشکی در ایران ارزان است و از سراسر جهان برای استفاده از این خدمات به کشور ما می‌آیند.

هم‌چنین، دبیر علمی کنگره نقش جهان اظهار کرد: اصفهان با داشتن سه دانشکده دندانپزشکی یکی از مراکز مهم در کشور محسوب می‌شود و باید از وجود چنین ظرفیت پایه‌ای استفاده شود.

میثم مهابادی با بیان اینکه کنگره نقش جهان پس از کنگره تهران یکی از بزرگ‌ترین کنگره‌های کشور است، افزود: اصفهان به دلیل جاذبه‌های فراوان به عنوان مرکز مهمی برای کلاس‌های آموزش دندانپزشکی محسوب می‌شود و در این کنگره اساتید بنام حضور خواهند داشت و سعی می‌شود در خصوص موضوعات مهمی از جمله دندانپزشکی اطفال و دندانپزشکی ترمیمی صحبت شود.

دبیر علمی کنگره نقش جهان ادامه داد: ۱۱۲ مقاله به این کنگره ارسال شده که ۷۰ مورد پذیرفته شده و ۳۴ مورد به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد. این مقالات کاربردی و با علم روز جهان هماهنگ است.

به گزارش ایسنا، کنگره نقش جهان یکم تا سوم شهریور ماه در هتل عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید